برگزاری جلسه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ناحیه یک ری

شهرری (پانا) - معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ری از برگزاری کمیته همکاری‌های حوزه علمیه و آموزش‌ و پرورش در مدرسه متوسطه اول دخترانه مهدیه منطقه خبر داد.

کد مطلب: ۹۵۷۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری جلسه همکاری حوزه علمیه و آموزش و پرورش ناحیه یک ری

رحمت اله قاسمی‌پورمعاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش‌ و پرورش ناحیه یک ری در این رابطه اظهار داشت: تشکیل ستاد اقامه نماز شهرستان ری با حضور فرماندار در خصوص هزینه‌های ایاب و ذهاب مبلغین و ائمه جماعات و سایر مواردی که به امر برپایی نماز کمک می‌نماید، اولین مصوبه این نشست بود.

او در ادامه به تامین هزینه مبلغین توسط اداره اوقاف که مدارس آنها به بقاع متبرکه نزدیک می‌باشد به عنوان دومین مصوبه اشاره کرد و ادامه داد: سومین موضوع مورد تصویب، اختصاص دو جلسه از آموزش‌های خانواده در مدارس به امور دینی بود تا خانواده‌ها با برخورد مناسب با نوجوانان و کودکان در خصوص سوالات و رفتارهای دینی آشنا شوند.

معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری تصریح کرد: برای برگزاری پر شورتر گفتمان‌های دینی در مدارس جهت انس بیشتر با معنویات دینی تلاش خواهیم کرد زیرا با حضور و شرکت دانش‌آموزان در این گفتمان‌ها ارزش‌های اجتماعی مثل تعاون، همکاری و باورمندی بیشتر بر آموزه های دینی استوار خواهد شد.

اولین جلسه کمیته همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش با حضور حجت‌الاسلام گودرزی نماینده امام جمعه شهرستان ری، حجت‌الاسلام کنگرلو رئیس اداره تبلیغات اسلامی، حجت الاسلام غفارپور رئیس ستاد اقامه نماز شهرری ، قاسمی پور معاون پرورشی و تربیت بدنی اداره آموزش و پرورش ناحیه یک ری و فیروزی کارشناس مسئول قرآن، عترت و نماز ناحیه یک ری در مدرسه دخترانه مهدیه برگزار شد.

/خبرنگار: نوریه احمدی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار