تشکیل تیم ارزیابی فعالیتهای حوزه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و حوزه علمیه

تهران (پانا) - مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران از برگزاری جلسه کمیته همکاری حوزه های علمیه و آموزش و پرورش با موضوع بررسی و دست‌یابی راهکارهای مطلوب جهت عملیاتی نمودن تفاهم‌نامه فی مابین حوزه های علمیه و آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران خبر داد.

کد مطلب: ۹۸۶۸۵۵
لینک کوتاه کپی شد
تشکیل تیم  ارزیابی فعالیتهای حوزه اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران و حوزه علمیه

محمد صیدلو مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران و نائب رئیس کمیته همکاری حوزه‌های علمیه در این رابطه اظهار داشت: در عرصه همکاری آموزش و پرورش با حوزه‌های علمیه در ایجاد و توسعه مراکز پیش‌دبستانی، مدارس غیردولتی و علوم اسلامی با شرایط و ضوابط مورد توافق، آمادگی کامل داریم.

او درادامه با اشاره بر نظارت دقیق در اجرای تفاهم‌نامه افزود: پیشنهاد تشکیل تیم بازدیدی متشکل از نماینده‌ای از حوزه و آموزش و پرورش می‌تواند در نتایج ارزیابی ها بسیار موثر باشد.

سپس حجت‌الاسلام رحیمی صادق مدیر حوزه‌های علمیه برادران و حجت‌الاسلام کبیران مدیرحوزه‌های علمیه خواهران در سخنانی با تاکید بر برگزاری منظم جلسات کمیته، از تاسیس پنج مدرسه علوم و معارف اسلامی در سال آینده خبر دادند.

سال گذشته این کمیته با برگزاری پنج جلسه قطبی در استان با هدف تبیین اهداف و تشریح وظایف حوزه و آموزش و پرورش باعث ایجاد ارتباط مناسبی بین دو نهاد تربیتی تاثیر گذار در مناطق شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار