با حضور مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران

برگزاری نشست کمیته ی همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش

تهران (پانا) - نشست کمیته ی همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش ،ظهر دیروز با حضور مدیر کل آموزش وپرورش شهرستان های استان تهران در سالن شورای شماره یک اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۸۲۷۲۱۹
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری نشست کمیته ی همکاری های حوزه علمیه و آموزش و پرورش

عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با اشاره به اینکه طرح راهکارهای اتخاذ شده در جلسات کمیته باید منتج به کارتربیتی شود، تاکید کرد: باید با تشکیل کار گروهی با حضور کارشناسان آموزش و پرورش و حوزه های علمیه ،دستاوردهای تحقیقات انجام شده در خصوص اولویت ها و اهداف ،مورد بررسی دقیق قرار گرفته و برای برطرف نمودن مشکلات و آسیب ها و تقویت و ارتقاء داشته های معنوی نیروی انسانی و دانش آموزان تلاش جدی صورت گیرد.

فولادوند ،با تاکید بر اینکه همکاری های کارشناسانه حوزه علمیه و آموزش و پرورش در اهداف تعریف شده در سند تحول بنیادین آموزش و پرورش نیز آمده است ، تصریح کرد: ارتباط سازنده ،هدفمند و علمی حوزه علمیه و آموزش و پرورش می تواند بسیار نتیجه بخش باشد .

این مقام مسئول ،آمادگی هرگونه همکاری در چارچوب مقررات را از سوی آموزش و پرورش اعلام کرد و افزود: شهرستانهای استان تهران به دلیل مهاجر پذیر بودن دارای بافت اجتماعی خاصی است و باید راهکارهایی بررسی و عملیاتی گردد که نتایج تربیتی خوبی را به همراه داشته باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار