برگزاری وبینار آموزشی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در ملارد

ملارد(پانا)- مهارت حل‌مسئله، بنیاد تمام زمینه‌های دانش مانند ریاضیات، علوم و هنر است و اهمیت زیادی دارد؛ به همین منظور کارشناسی مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد، وبینار آموزشی را در فضای مجازی شبکه شاد با حضور مدرسین مطرح شهرستان و موضوع چگونگی حل‌مسئله برگزار کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۵۸۸
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری وبینار آموزشی ویژه دانش‌آموزان ابتدایی در ملارد

به منظور آشنایی دانش‌آموزان مقطع ابتدایی با مهارت مهم حل‌مسئله و تفکر، کارشناسی مراقبت و پیشگیری از آسیب‌های اجتماعی آموزش و پرورش ملارد، وبینار آموزشی را در فضای مجازی شبکه شاد با حضور مدرسین مطرح شهرستان و موضوع چگونگی حل مسئله برگزار کرد.

در این جلسه مطرح شد: کودک خردسالی که می‌خواهد بیابد لکه خیس فرش از چه چیزی ساخته شده و چه دانشمندی که می‌خواهد درمانی برای سرطان کشف کند، هر دو یک فرایند یکسان تفکر و حل‌مسئله را به‌کار می‌گیرند. از طریق یادگیری حل مسئله است که کودکان مهارت‌های فکری‌شان را می‌سازند. همچنین آموزش مهارت حل‌مسئله به کودکان باعث افزایش توانمندی‌های عاطفی، اجتماعی، بدنی، زیباشناسی و اخلاقی آ‌نها می‌شود.

گفتنی است این کارگاه مجازی در کانال کانون یاریگران زندگی، گروه توانمندسازی همزمان دوره ابتدایی و راهبران تربیتی ملارد بصورت زنده پخش شد.

خبرنگار: سحر شیخی

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار