کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در بین شهرستان های استان تهران

شهرری(پانا)- بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در بین شهرستان‌های استان تهران رتبه برتررا کسب کرده و از سوی معاون وزیر آموزش و پرورش به‌ همراه استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان تهران مورد تقدیر قرار گرفتند.

کد مطلب: ۱۱۵۷۶۲۰
لینک کوتاه کپی شد
کسب رتبه برتر شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در بین شهرستان های استان تهران

محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در گفتگو با پانا در تشریح این خبر اظهار کرد: در جلسه تجلیل از شوراهای برتر آموزش و پرورش که با حضور معاون وزیر آموزش و پرورش بهمراه استاندار و رئیس شورای آموزش و پرورش استان تهران به مناسبت هفته بزرگداشت شوراهای آموزش و پرورش تشکیل شد، از اعضای شوراهای آموزش و پرورش شهرستان‌های استان تهران تقدیر شد که بر اساس ارزیابی‌های صورت گرفته، شورای آموزش و پرورش شهرستان ری در بین شهرستان‌های استان تهران رتبه برتر را کسب کرد و مورد تقدیر قرار گرفتند.
نوروزیان افزود: شورای آموزش و پرورش یک نهاد فراگیر و تاثیرگذار در فعالیت‌های آموزش و پرورش است و می‌تواند ظرفیت مطلوبی در جهت پیشبرد برنامه‌های آموزشی باشد.
گفتنی است در این جلسه از محسن نوروزیان مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری به عنوان عضو شورای آموزش و پرورش شهرستان ری با اهداء لوح، تقدیر شد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار