مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری در مراسم بزرگداشت ۱۲ بهمن:

رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب، تمرکز بر روی دانش‌آموزان و تعلیم و تربیت آنها است

شهرری(پانا)– همزمان با سراسر کشور، در روز ۱۲بهمن‌ماه، زنگ چهل و دومین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی راس ساعت ۹و۳۳دقیقه صبح، همزمان با سالگرد ورود تاریخی حضرت امام‌خمینی‌(ره) در دبیرستان شریعت ناحیه یک شهرری نواخته شد.

کد مطلب: ۱۱۵۹۱۸۲
لینک کوتاه کپی شد
رویکرد بیانیه گام دوم انقلاب، تمرکز بر روی دانش‌آموزان و تعلیم و تربیت آنها است

در این مراسم محسن نوروزیان پس از اهدای درود و سلام به روح پر‌فتوح امام‌خمینی(ره) و شهدای گرانقدر انقلاب اسلامی همچنین شهدای سلامت کشورمان و تبریک به مناسبت چهل و دومین سالگرد شکوفایی انقلاب اسلامی گفت: قبل از انقلاب نظرات شرق و غرب برای دنیا تصمیم می‌گرفت و ایران نیز چاره‌ای جز پیروی از این تفکرات نداشت، اما با پیروزی انقلاب اسلامی به رهبری امام خمینی(ره)، دست اجانب از مملکت ما کوتاه شد و باعث پیشرفت ایران و تثبیت در سیاست‌های کشور ما شد و این امر عزت ایران را به دنبال داشته است.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، در ادامه با اشاره به بیانیه گام دوم انقلاب که توسط مقام معظم رهبری تدوین شده است، اظهار کرد: لازم است که همه ما این بیانیه را مطالعه کنیم، کلیدواژه‌های آن را مورد استفاده قرار دهیم و خودسازی در تراز جوان انقلابی، جامعه‌پذیری، جامعه ولایی و جامعه‌ای که با هدف متصل شدن به انقلاب جهانی امام‌عصر(عج) ترسیم شده است و بحث تقدم‌سازی اسلامی را در تمام برنامه‌های تعلیم و تربیت لحاظ کنیم.

نوروزیان ضمن تشکر از مدیریت دبیرستان شریعت ناحیه یک شهرری همچنین مربیان و دانش‌آموزان آن تاکید کرد: در بیانیه گام دوم انقلاب تمرکز بر روی دانش‌آموزان و تعلیم و تربیت آنها است و مربیان می‌بایست حداکثر تلاش خود را در رابطه با تحقق این بیانیه ارزشمند به کار بندند.

در ادامه این مراسم، سرهنگ علیرضا حیدرنیا جانشین فرمانده سپاه سیدالشهدا(ع) استان تهران، گفت: حضور در جمع بی‌ریای فرهنگیان و دانش‌آموزان بخصوص در ایام دهه مبارک فجر خاطرات بسیار شیرینی را در یادها زنده می‌کند.

وی افزود انقلاب اسلامی ما بدون شک منشأ آثار شگرف و بزرگی در جهان به رهبری امام راحل است و به ثمر نشستن این انقلاب قطعاً زمینه ساز ظهور امام عصر خواهد بود و این دلیلی است بر اینکه دشمنان در مقابل ما صف آرایی کنند زیرا قدرتهای جهانی نمی‌خواهند ببینند که ما زیر بار استکبار نخواهیم رفت و می‌خواهیم روی پای خود بایستیم.

وی افزود ما به استکبار اجازه نمی‌دهیم بر ما مستولی شوند و جمهوری اسلامی ایران به قله‌های پیشرفت رسیده و این باعث شده دشمنان نتوانند ما را در قله‌های رفیع علم و دانش ببینند و ترور دانشمندان علمی ما چیزی جز خفت و خاری برای آنها نیست. بنابراین اگر از ظرفیت‌های داخلی خود بصورت بهینه استفاده کنیم در آینده‌ای بسیار نزدیک بر دنیا پیروز خواهیم شد و دشمنان را به زانو در خواهیم آورد؛ بنابراین ماندن در مسیر انقلاب و پایبندی به آرمان‌های آن ما را در این مسیر پشتیبانی خواهد کرد.

حیدرنیا در پایان به دانش‌آموزان تاکید کرد فریب جنگ نرم دشمن را نخورید، چرا که این جنگ از جنگ نظامی خطرناک‌تر است و هوشیاری را سرلوحه خود قرار دهید، زیرا شما جوانان آینده‌سازان ایران اسلامی و زمینه‌ساز اتصال آن به انقلاب ولی‌عصر(عج) خواهید بود.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار