معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری:

آموزش همراه با عشق به دانش‌آموزان می‌تواند بخش مهمی از اهداف پرورشی را تامین کند‌

شهرری(پانا)- معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری بر توانمندسازی دانش آموزان در حوزه تربیتی تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۱۵۶۴۸۴
لینک کوتاه کپی شد
آموزش همراه با عشق به دانش‌آموزان می‌تواند بخش مهمی از اهداف پرورشی را تامین کند‌

جلسه کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی با حضور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری، کارشناس فرهنگی و هنری، کارشناس قرآن و معاونین پرورشی مدارس دوره متوسطه قطب قیامدشت در دبیرستان امام موسی کاظم(ع) ناحیه یک ری برگزار شد.

رحمت‌الله قاسمی‌پور معاون پرورشی و تربیت‌بدنی آموزش و پرورش ناحیه یک ری، در جلسه کیفیت‌بخشی به فعالیت‌های پرورشی، بر نقش مربیان و معاونین پرورشی در جهت توانمند‌سازی دانش‌آموزان در حوزه تربیتی تاکید کرد و افزود: برنامه‌ریزی‌های پرورشی باید در سطح مدرسه تدوین شود. همراهی و‌ پیگیری‌های همراه با عشق و علاقه مربیان به آموزش دانش‌آموزان می‌تواند بخش مهمی از اهداف پرورشی را تامین کند‌.
سپس مدیر مدرسه امام موسی کاظم(ع) ناحیه یک شهرری ضمن خوش‌آمد گویی به مدعوین به بیان گزارشی از وضعیت مدرسه، موفقیت‌ها و برنامه‌های در حال اجرا و همچنین محدودیت‌ها و محرومیت‌ها پرداخت و‌ گفت: همه ما در این شرایط ویژه کرونایی، با استفاده از تمام توان و ابزارها در جهت رشد و پیشرفت کمی و کیفی تعلیم و تربیت تلاش می‌کنیم.
در ادامه کارشناسان منطقه و هر یک از معاونین مدارس، گزارشی از فعالیت‌های صورت گرفته و برنامه‌های در دست اجرا ارائه دادند و پیشنهادات خود را جهت افزایش کیفیت فعالیتها ارائه دادند.

شایان ذکر است پیش از این جلسه کیفیت بخشی پرورشی گروه 6 از تقسیم‌بندی گروه‌های ۱۰‌گانه مدارس ناحیه یک شهرری، در دبستان یادگیرنده‌پژوهنده‌توحید در روز دوشنبه ۲۹‌ بهمن‌ماه برگزار و در مورد بهبود و کیفیت‌بخشی امور و مسائل پرورشی تبادل نظر شد.

خبرنگار: سمیه نیک فکر

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار