مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا:

پژوهش‌سرای دانش آموزی خواجه نصیر‌الدین پیشوا پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان خلاق

پیشوا(پانا)- دانش‌آموزان خلاق و هنرمند پیشوا با حضور در پژوهش‌سرای خواجه نصیر‌الدین طوسی اوقات خوبی را سپری می‌کنند.

کد مطلب: ۱۱۴۷۰۴۰
لینک کوتاه کپی شد
پژوهش‌سرای دانش آموزی خواجه نصیر‌الدین پیشوا پذیرای دانش‌آموزان و دانشجویان خلاق

پژوهش‌سراهای دانش‌آموزی، مراکزی علمی- پژوهشی هستند که زیر نظر آموزش و پرورش و به منظور شناسایی و فراهم آوردن زمینه رشد و هدایت استعدادها و پرورش خلاقیت‌های فردی و گروهی دانش‌آموزان و گسترش فرهنگ مطالعه، تحقیق و پژوهش در بین آنان، تاسیس شده و به صورت هیئت‌ امنایی اداره می‌شوند.

به مناسبت هفته پژوهش، نشست هیئت‌امناء پژوهش‌سرای خواجه نصیر‌الدین طوسی برگزار شد. در این نشست که با حضور عباسی، فرماندار و باقری امام جمعه شهرستان پیشوا و در محل پژوهش‌سرا برگزار شد، سعید تاجیک، مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا با اشاره به نقش پژوهش‌سراها در شکوفایی خلاقیت دانش‌آموزان گفت: در توسعه همه جانبه کشور، تحقیق و پژوهش، شاه‌راه ورود به خود‌کفایی و استقلال است و پژوهش‌سراها در این خصوص نقش ویژه‌ای دارند.

تاجیک افزود: تشکیل جلسه هیئت‌امناء در هفته پژوهش و حضور همه اعضاء نشان از اهمیت موضوع تحقیق و پژوهش دارد. مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا تصریح کرد: علاوه بر دانش‌آموزان و فرهنگیان، دانشجویان نیز از پژوهش‌سرا استفاده می‌کنند و ما می‌توانیم پذیرای سایر مراکز علمی نیز باشیم.

در ادامه زنجانی، مدیر پژوهش‌سرا با ارائه گزارشی، ضمن بیان موفقیت‌ها در سال تحصیلی گذشته، خواستار مساعدت مسئولین جهت تجهیز پژوهش‌سرا به منظور ارائه خدمات بیبشتر شد.

در پایان جلسه تعدادی از مربیان و دانش‌آموزان موفق پژوهش‌سرا مورد تقدیر قرار گرفتند.

خبرنگار: محمد جواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار