در مراسم افتتاحیه هفته گرامی‌داشت قرآن، عترت و نماز عنوان شد:

فعالیت‌های قرآنی، تهدید‌های فضای مجازی را به فرصت تبدیل می‌کند

پیشوا (پانا)- امام جمعه شهرستان پیشوا در مراسم هفته گرامی‌داشت قرآن، عترت و نماز، تبدیل تهدیدهای فضای مجازی به فرصت را از جمله دست‌آوردهای فعالیت‌های قرآنی عنوان کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۶۷۳۵
لینک کوتاه کپی شد
فعالیت‌های قرآنی، تهدید‌های فضای مجازی را به فرصت تبدیل می‌کند

آئین گرامی‌داشت هفته قرآن، عترت و نماز، در شهرستان پیشوا با تلاوت قرآن توسط دانش آموز ممتاز قرآنی آغاز شد. در ابتدای این مراسم، باقری امام جمعه شهرستان پیشوا با اشاره به پخش برنامه از شبکه شاد گفت: با این گونه فعالیت‌های قرآنی، تهدیدهای فضای مجازی به فرصت تبدیل می شود.

باقری تصریح کرد: خانواده‌ها فرزندانشان را تشویق کنند تا در مسابقات و برنامه‌های قرآنی مشارکت نمایند و بدین ترتیب فضای مجازی را امن‌تر کنند. امام جمعه شهرستان پیشوا در ادامه از فعالیت‌های معاونت پرورشی و کارشناس قرآن تشکر کرد.

سعید تاجیک مدیر آموزش و پرورش شهرستان پیشوا نیز در این برنامه با تبریک فرا رسیدن هفته گرامی‌داشت قرآن، عترت و نماز گفت: در سال‌های گذشته دانش‌آموزان پیشوا، رتبه‌های خوبی درسطح کشوری و استان در مسابقات قرآنی کسب کرده‌اند. تاجیک گفت: در این دوره از مسابقات نیز تلاش بر این است میزان مشارکت دانش‌آموزان افزایش یابد و با همکاری دارالقرآن امام علی(ع) و تولید محتواهای آموزشی، توانمند‌سازی دانش‌آموزان با جدیدت پیگیری شود. مدیر آموزش و پرورش از حمایت های امام جمعه از برنامه ها و فعالیت های پرورشی قدردانی کرد.

این مراسم به صورت زنده از شبکه شاد برای فرهنگیان، دانش‌آموزان و اولیاء آنها پخش شد.

خبرنگار: محمد جواد وفایی‌نیا

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار