فرماندار شهرستان پیشوا خبر داد:

راه اندازی پژوهش سرای دانش آموزی در شهرستان پیشوا

خبرگزاری پانا :فرماندار شهرستان پیشوا در جلسه شورای آموزش و پرورش گفت : با توجه به اهمیت پژوهش در جامعه امروزی و لزوم ارتقاء سطح علاقمندی دانش آموزان به پژوهش و پژوهشگری ، پژوهش سرای دانش آموزی شهرستان پیشوا راه اندازی می شود.

کد مطلب: ۳۰۵۳۴۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا ، عباس ملکوتی خواه در این جلسه که به میزبانی اداره آموزش و پرورش این شهرستان برگزار شد ،با اظهار این مطلب افزود : شهرستان پیشوا شهرستانی فرهنگی و مذهبی بوده و با استعداد یابی ، پرورش و هدایت دانش آموزان مستعد ، آینده ایی روشن خواهیم داشت.

وی پژوهش سراهای دانش آموزی را ازجمله مراکز مهم در حوزه استعدادیابی و نخبه پروری دانست و تصریح کرد : امروزه هرگونه هزینه در حوزه فرهنگ و علوم انسانی ، سرمایه گذاری برای ساختن آینده ای درخشان و پرورش آیندگانی موثر و تلاشگر است.

فرماندار شهرستان پیشوا ضمن تشکر از پیگیری و تلاش های رییس ، مدیران و معلمان اداره آموزش و پروش شهرستان در زمینه مسایل آموزشی و تربیتی دانش آموزان خاطرنشان کرد: با پیگیری و تاسیس کانون های تربیتی و راه اندازی مدرسه دانش آموزان استثنایی ، بخش مهمی از جامعه دانش آموزی از مزایا و تسهیلات حوزه آموزشی و تربیتی برخوردار خواهند شد.

وی با اشاره به در پیش بودن ایام الله دهه مبارک فجر بر گرامیداشت هرچه باشکوهتر این ایام در حوزه آموزش و پرورش تاکید کرد و افزود : ویژه برنامه های دهه فجر شهرستان در سه محور افتتاح طرحهای عمرانی ، برگزاری جشن ها و مراسم ها و راهچیمایی 22 بهمن برنامه ریزی گردیده و انشا الله با حضور پر شور مردم و مسوولان اجرایی خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار