پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته پژوهش

کرمان (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته پژوهش ۲۲ تا ۲۷ آذر ماه با شعار((مدرسه پژوهش محور: معلم پژوهنده، دانش آموز پرسشگر)) پیامی صادر کرد.

کد مطلب: ۱۱۴۵۹۲۶
لینک کوتاه کپی شد
پیام مدیرکل آموزش و پرورش استان کرمان به مناسبت هفته پژوهش

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان کرمان، متن پیام احمد اسکندری نسب به شرح زیر است:
"بسم الله الرحمن الرحیم"
برجسته ترین شاخص بالندگی و توسعه یافتگی کشور توانایی های فناوری نوین اطلاعات و پژوهش های علمی - کاربردی است. پژوهش فرایند تولید دانش هوشمندانه و خالصانه بازنگری پدیده ها و مکمل های آموزشی است از این رو استقرار نظام خلاقیت، پژوهش و نوآوری و توسعه فرهنگ پژوهش در پویایی، افزایش اثربخشی تربیت جامع آینده سازان کشور از اهمیت بسزایی برخوردار است. این مهم به دست پرتوان معلم پژوهنده و دانش آموز پرسشگر در حریم مدرسه پژوهش محور ایجاد می پذیرد که با چشیدن حلاوت پژوهش، افق روشن و سرشار از امید را در چشم انداز آینده ترسیم می نماید تا با افروختن چراغی فروزان آیندگان مطمئن تر گام بردارند.
ضمن گرامیداشت هفته پژوهش از جدیت و تلاش در خور تحسین تمامی همکاران فرهنگی در اقصی نقاط استان پهناور کرمان و حوزه معاونت پژوهش، برنامه ریزی و آموزش نیروی انسانی این اداره کل صمیمانه قدردانی کرده و از ذات لایزال الهی سلامتی، سعادت و توفیق روز افزون تمامی خدمتگزاران صدیق نظام تعلیم و تربیت ایران اسلامی را خواستارم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار