در پنجمین همایش ملی ویدئو کنفرانس تربیت معلم؛

خنیفر: پژوهش رکن اصلی دستیابی به توسعه پایدار است

تهران (پانا) - رئیس دانشگاه فرهنگیان، از پژوهش و فن آوری به عنوان سیاست های اصلی کشور برای دستیابی به توسعه پایدار یاد کرد و گفت که مطالعه و پژوهش رکن اصلی سیاستگذاری و برنامه ریزی‌ها کلان کشور است.

کد مطلب: ۱۱۴۵۶۷۹
لینک کوتاه کپی شد
خنیفر: پژوهش رکن اصلی دستیابی به توسعه پایدار است

به گزارش روابط عمومی دانشگاه فرهنگیان، حسین خنیفر، در پنجمین همایش ملی ویدئو کنفرانس تربیت معلم با حضور شخصیت های علمی و فرهنگی دو دانشگاه فرهنگیان و تهران، با بزرگداشت هفته پژوهش، از پژوهش و فن‌آوری به عنوان سیاست‌های اصلی کشور برای دستیابی به توسعه پایدار یاد کرد و گفت: مطالعه و پژوهش رکن اصلی سیاستگذاری و برنامه ریزی ها کلان کشور است. چرا که با انجام فعالیت های پژوهشی، شاهد گسترش مرزهای علم و دانش و گشایش افق های درخشان خواهیم بود.

خنیفر، از پژوهش به عنوان یک ضرورت اجتناب ناپذیر در راستای رفع کاستی ها، اصلاح معایب و بهسازی روش ها و ارتقای ضریب بهره وری یاد و اظهار داشت: در عصر حاضر انجام مطالعات راهبردی آینده نگر و تدوین برنامه های آینده پژوهانه یکی از راهکارهای اساسی به منظور بهبود مستمر کیفیت نظام راهبردی و مدیریت آموزشی و تربیتی به شمار می رود.

رئیس دانشگاه فرهنگیان، مهیا شدن بستر سیاسی، اجتماعی و فرهنگی، محیط مناسب و لازم، حمایت ملی و باور و اعتقاد بر اولویت به معلم و تربیت معلم، برنامه درسی فاز بندی شده شناور و به شدت متغیر و نوآوری شده و جذب بهترین ها در حرفه خطیر معلمی را از شاخص های مهم برای داشتن یک تربیت معلم شایسته دانست.

دبیر هیات امنای دانشگاه فرهنگیان، در پایان با تشکر از حضور شخصیت های علمی دو دانشگاه تهران و فرهنگیان در پنجمین همایش ملی ویدئو کنفرانس تربیت معلم ابراز امیدواری کرد: با همت استادان و پژوهشگران، شاهد تحقق اهداف و دستیابی به اقتصاد دانش بنیان بر پایه پژوهش‌های نافع باشیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار