باستانی: توجه به شاداب سازی آموزش ها اولویت است

تهران (پانا) - عباس باستانی مدیر سازمان دانش آموزی شهرتهران معتقد است باید در آموزش فعالیت های مجازی سازمان دانش آموزی، به اصل جذایت و شادابی آموزش ها توجه ویژه ای داشت.

کد مطلب: ۱۱۳۸۲۹۶
لینک کوتاه کپی شد
باستانی: توجه به شاداب سازی آموزش ها اولویت است

شورای تشکیلات و اتاق فکر سازمان دانش آموزی شهر تهران با حضور عباس باستانی مدیر سازمان دانش آموزی شهر تهران، احمدی معاون سازمان و جمعی از پیشکسوتان و مدیران سازمان دانش آموزی مناطق شهر تهران به میزبانی کانون فرهنگی تربیتی امید منطقه 14 برگزار شد.

عباس باستانی در این باره گفت: شورای تشکیلات سازمان دانش آموزی شهر تهران مجموعه ای است از مدیران تشکیلاتی مناطق، مدرسان، مربیان پیشکسوت تشکیلاتی، مربیان و دانش آموزان عضو مجامع سازمان دانش آموزی که با نظارت مستقیم مدیریت و معاونان سازمان دانش آموزی شهر تهران با هدف بالابردن سطح کیفی مهارت های تشکیلاتی دانش آموزان به واسطه آموزش های تخصصی زیر نظر مدرسین و مربیان کار آزموده تشکیلاتی به فعالیت خواهد پرداخت.

باستانی ادامه داد: تمامی فعالیت ها و آموزش ها در سازمان دانش آموزی بر اصل داوطلبانه بودن و دوری از اجبار نهادینه شده که این لزوم توجه به شاداب سازی آموزش ها با بوجود آوردن عاطفه مثبت بین مخاطبان و سازمان دانش آموزی است. همچنین این مهم جذب حداکثری به واسطه درخواست و تقاضای افراد به این سازمان، بیش از پیش نمایان می کند.

*سارا رضی، خبرنگار دانش آموز منطقه 14

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار