پورمحمود: شوراهای دانش آموزی زمینه حضور موثر دانش آموزان در عرصه های تصمیم سازی است

تهران(پانا)- بیست و سومین دوره انتخابات شورای دانش آموزی، در روز سه شنبه 6آبان ماه، در منطقه ۱۷، همزمان با مدارس سراسر کشور به صورت مجازی برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۴۹۳
لینک کوتاه کپی شد
پورمحمود: شوراهای دانش آموزی زمینه حضور موثر دانش آموزان  در عرصه های تصمیم سازی است

طاهره پور محمود معاون پرورشی و تربیت بدنی منطقه 17، در گفت و گو با پانا، ضمن قدردانی از مشارکت و حضور پرشور داوطلبان و دانش آموزان شرکت کننده در این انتخابات، اظهار کرد: شوراهای دانش آموزی به تقویت اعتماد به نفس و خود باوری دانش آموزان کمک می کند. شوراهای دانش آموزی فرزندان ما را افرادی مشارکت جو و مسئولیت‌پذیر بار آورده و آنها را برای اداره امور آتی جامعه آماده می کند.

وی در ادامه خطاب به مدیران و معاونین و دانش آموزان افزود: اینک که در فرصتی دیگر اهتمام شما همکاران ارزشمند مان بر این بود که زمینه حضور موثر دانش آموزان در اجتماع و عرصه‌های تصمیم سازی را فراهم کنید؛ با این تلاشتان محرک ایجاد انگیزه برای ادامه راه دشوارتربیت فرزندان این سرزمین هستید، بر خود لازم می‌دانیم که خالصانه ترین سپاس های خود را حضور مدیران محترم مدارس، معاونین پرورشی و مربیان تربیتی همچنین سایر همکاران بزرگوار تقدیم داریم.

پورمحمود گفت: شما عزیزان با تلاش های ارزشمند خود امکان برگزاری خوب و شایسته انتخابات شورای دانش آموزی را در بستر مجازی، صبورانه فراهم کردید. از اینکه تلاش خالصانه می کنید که شرایط سخت آموزش‌های غیرحضوری و فعالیت‌های مجازی مدارس را با وجود تمام کمبودها، مدیریت کرده و انتخابات شورای دانش آموزی را برای پرشور و نشاط کردن فضای مجازی مدارس برگزار کردید، بسیار خرسندیم و مراتب سپاس و قدردانی خود را به حضور مبارکتان اعلام می داریم.

وی همچنین از ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی هم که در طول روزهای اخیر مجدانه پیگیر برگزاری این انتخابات مجازی بود، قدردانی کرد.

پورمحمود گفت: همچنین از دانش آموزان عزیز به سبب مشارکت در برنامه شور آفرین ،تشکر کرده و به عزیزان منتخب شوراهای دانش آموزی تبریک می گویم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار