جلسه هماهنگی هفته بسیج و روز دانش آموز در منطقه ۱۷

تهران(پانا)- جلسه مشترک معاونت پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 17 با سازمان بسیج دانش آموزی فرهنگیان و شهرداری منطقه به جهت هماهنگی و برنامه ریزی گرامیداشت هفته بسیج دانش آموزی و سیزده آبان ، در آموزش و پرورش منطقه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۱۳۴۸۰۱
لینک کوتاه کپی شد
جلسه هماهنگی هفته بسیج و روز دانش آموز در منطقه ۱۷

طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش و پرورش منطقه 17، ضمن قدردانی از حضور مدعوین و عرض خیر مقدم، با اشاره به تاکیدات مقام معظم رهبری مدظله العالی گفت: امروز در شرایط فعلی، جامعه بیش از پیش نیازمند وحدت، همدلی و همفکری است و همگان هر اندازه که بتوانیم با ارتباطات فراسازمانی سبب هم افزایی و هم اندیشی شویم، در واقع توانسته ایم خدمت خوب، کیفی و در خور شأن ارایه کنیم.
پورمحمود در ادامه گفت: هشتم آبان ماه، یادآور حماسه های دلاور مردان کوچکی است که در دوران دفاع مقدس، افتخارات بزرگی را به ارمغان آورده اند. روز بسیج دانش آموز به پاس دلاوری گرانقدر نوجوان والامرتبه، شهید محمد حسین فهیمیده، نامگداری شده است که به حق امام شهیدان، این دلاورمرد نوجوان را رهبر خود خواند. شهیدان، علی الخصوص شهیدان دانش آموز به حق می توانند الگوی نسل امروزی دانش اموزان باشند. در حال حاضر ترویج فرهنگ ایثار و شهادت در میان این همه تبلیغات اسلام ستیزی از سوی دسیسه گران آمریکایی و اروپایی، وظیفه دشوار و همگانی ما است.
وی سپس ضمن گرامیداشت یاد و خاطره سردار شهید حاج قاسم سلیمانی عزیز گفت: امسال اولین سالی است که بعد از سردارشهید اسلام، بزرگداشت هفته بسیج دانش آموزی را داریم. ضروریست با زنده نگه داشتن یاد شهیدان و معرفی چهره استکبار جهانی به دانش آموزان، روحیه ایثار و استکبار ستیزی را در آنها تقویت کرده است. به برکت خون شهیدان و با معرفی چهره های شاخص و ماندگار این چراغهای هدایت جامعه در عرصه های مختلف، شرایط مناسبی جهت تبلور نوجوان مومن، انقلابی و پای کار را بیش از پیش در نسل امروزی ایجاد کنیم.
پورمحمود سپس گفت: مناسبت مهم و بزرگ دیگری که امسال با این ایام مقارن شده است ولادت پرسرسعادت حضرت ختمی مرتبت رسول اکرم حضرت حضرت محمد صلی الله علیه و آله است. همچنان که راه ما ادامه رشادت های مسلمانان از صدر اسلام تا کنون است، در برنامه ها باید توجه ویژه ای به این موضوع داشته باشیم تا حلقه وصلی بین زمانه امروز و دوران های مختلف دین مبین اسلام را ایجاد کنیم و تحکم بخشیم.
وی در پایان ضمن اشاره به هفته پدافند غیر عامل گفت: همچنان که مقام معظم رهبری مد ظله العالی می فرمایند؛ « مسئله پدافند یک مسئله مستمر همیشگی است.» تمامی فعالیت های امروز ما در راستای درس پیغمبر اسلام(ص) بر امتش و برای همه بشریت، درس تمدن ، قوی شدن، اخلاق و کرامت، رحمت، جهاد، عزت و درس مقاومت است. البته همه این موارد مراتبی از مسئله مهم و حیاتی پدافند غیر عامل ،است.
در این جلسه حسن تسلیمی، فرمانده سازمان بسیج دانش آموزی و فرهنگیان و بیگدلی رییس اداره تربیت بدنی شهرداری و سایر کارشناسان سه حوزه حضور داشتند که در ادامه جلسه ضمن ارایه نقطه نظرات خود برنامه های گرامیداشت ها را ارایه کردند و مقرر شد با محوریت سلامت دانش آموزان و رعایت دستورالعمل های بهداشتی، فعالیت ها غالبا بصورت مجازی در بستر شبکه اجتماعی دانش آموزان «شاد» در قالب پویش های مختلف و برگزاری نمایشگاه مجازی از محتواهای ارایه شده توسط مدارس انجام شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار