تجلیل از یادگاران شهدا در مدرسه تهرانی مقدم منطقه17

تهران(پانا)- همزمان با هفته دفاع مقدس، مراسم تجلیل از خانواده معظم شهدا و ایثارگران با حضور طاهره پورمحمود، معاون پرورشی و تربیت بدنی، رضابخش فخیمی، کارشناس مسئول حراست ومحسن بنی علی، کارشناس روابط عمومی منطقه۱۷، در دبستان شاهد شهید تهرانی مقدم، برگزار شد.

کد مطلب: ۱۱۲۷۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
تجلیل از یادگاران شهدا در مدرسه تهرانی مقدم منطقه17

طاهره پورمحمود، ضمن گرامیداشت چهلمین سالگرد دفاع مقدس و ادای احترام به خانواده معظم شهدا و ایثارگران گفت: حضور در محلی که با نام شهدا مزین شده و خانواده شهدا در آن شرکت دارند حال ما را خوب می کند و تداوم جمهوری اسلامی حاصل جانفشانی های این عزیزان است.

پورمحمود در ادامه افزود: در مقابل مکر و حیله دشمنان انقلاب اسلامی ایران تا زمانی که پشتیبان ولایت فقیه باشیم انقلاب اسلامی ایران سربلند خواهد ماند همچنان که امام خمینی(ره) فرمودند:" پشتیبان ولایت فقیه باشید تا به مملکت شما آسیبی نرسد."

وی افزود: از خصوصیات شهدا این است که هر کدام از نظر اخلاقی، شاخص منحصر به فردی داشتند. افتخار ما این است که در طول دوران خدمت، با فرزندان شاهد همراه بودیم. به سهم خود قدردان فداکاری های شهدا هستیم.

وی در ادامه افزود: شما به عنوان یادگاران شهدا، نماد فداکاری و ایثار شهدا هستید. باید تلاش کنید راه آنها ادامه پیدا کند و شما باید با رفتار، حرکات، اخلاق و تلاش خود این موضوع را ثابت کنید.شهدای ما مسیر متعالی را طی کردند.…

وی تصریح کرد : هشت سال دفاع مقدس یک تابلوی وصف ناپذیری از داشته های معنوی مردم ایران است و دفاع مقدس قد و قامت جوان های ایران را چند سر وگردن ارتقاء داد.

پورمحمود در ادامه به آسیب‌های اجتماعی در فضای مجازی پرداخت و گفت: مدیریت فضای مجازی از ضروریات فعلی جامعه است. همچنان که مقام معظم رهبری نیز در فرمایشات خود بر این مهم تاکید دارد و در شرایط کنونی که استفاده از فضای مجازی افزایش چشمگیری یافته و البته اجتناب ناپذیر است فرصتی را ایجاد کرده که بتوانیم با مدیریت فضای مجازی به صورت بهینه با نسل جوان ارتباط سازنده ایجاد کنیم و خوراک پرورشی، فکری و فرهنگی لازم برای این فضا را تهیه کنیم.

وی با تاکید بر اینکه قرار نیست هیچ یک از فعالیت های آموزش و پرورش تعطیل و یا کاهش یابد گفت: در حال حاضر سبک و شیوه های آموزش و پرورش تغییر یافته وابسته به شرایط، نیازمند کمک ویژه و همراهی اولیا است. پورمحمود با اشاره به چهلمین سالگرد دفاع مقدس افزود: فعالیت‌های همکاران حوزه فرهنگی و پرورشی در راستای ترویج فرهنگ ایثار و شهادت فقط به این هفته عزیز محدود نخواهد شد، بلکه با بازگویی رشادت‌ها و ویژگی های فردی شهدا سعی در آشنا کردن نسل جوان با نهضت عاشورا هستیم، تا بتوانیم دانش آموزان را به اعتماد به نفس و خودباوری لازم برسانید.

پور محمود با اشاره به دیدار روز گذشته خود با آتش نشان فداکار، از حضور اولیای آتش‌نشان حاضر در جلسه تشکر کرد و ادامه همکاری های بین سازمانی آموزش و پرورش با آتش نشانی تاکید کرد.

پورمحمود با اشاره به روز همبستگی و همدردی با کودکان نوجوانان فلسطینی گفت: به فرمایش امام خمینی(ره) ما باید انقلاب اسلامی و فرهنگ غنی اسلامی را گسترش دهیم و توده‌های مسلمان و مستضعف جهان را از وضعیت ناعادلانه و ناخواسته نجات دهیم. راه و منش سردار شهید حاج قاسم سلیمانی بر همین مکتب و شیوه فکری بود.

وی در پایان ضمن تبریک و آرزوی توفیق برای جلال خسروی، از زحمات ارزنده مدیر سابق دبستان، رسول کلانتری، قدردانی کرد.

در این جلسه با حضور مسئولین حاضر از فرزندان شهدا و خانواده معظم ایثارگران با اهدای گل و لوح سپاس تجلیل به عمل آمد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار