رییس مجمع خیرین مدرسه ساز البرز خبر داد :

پنج پزشک در البرز وارد امرمقدس مدرسه سازی شدند

کرج (پانا)- رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز اعلام کرد از ابتدای سال جاری تا کنون پنج پزشک دراین استان وارد امر مقدس مدرسه سازی با شعار" تحقق جهش تولید" شدند.

کد مطلب: ۱۱۲۱۹۶۹
لینک کوتاه کپی شد
پنج پزشک در البرز وارد امرمقدس مدرسه سازی شدند

به گزارش ایرنا، محمدرضا اسپرورین رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز اظهار کرد: این پزشکان هدف از مشارکت خود را تحقق فرمایشات مقام معظم رهبری در جهش تولید با مشارکت در توسعه فضاهای آموزشی در استانی چون البرز که با کمبود شدید فضای آموزشی است، عنوان کردند.

وی خاطرنشان کرد: با مشارکت این پزشکان ظرف یک سال کلاس های درس در مناطق کم برخوردار و پرجمعیت استان البرز آماده می شود.

وی بیان کرد: این پزشکان در قالب طرح آجر به آجربه کمک آموزش و پرورش البرز شتافتند تا نشان دهند همگام با سایر هم وطنان به میدان آمده اند تا کلاس های درس را برای آینده سازان در ایران کوچک آماده کنند.

اسپرورین با اشاره به اینکه طرح آجر به آجر از اواخر سال گذشته در کشور اجرایی شد، اضافه کرد: طرح آجر به آجر برای مشارکت خرد خیرین انجام می شود و در این طرح هرکس با هر بودجه ای می تواند در امر مقدس مدرسه سازی مشارکت کند.

وی تصریح کرد: خیرین نیک اندیش البرزی در امر خداپسندانه مدرسه سازی مشارکت ۹۸ درصدی دارند اما به دلیل کمبود ۸ هزار کلاس درس در این استان نیاز به مشارکت همه مردم با هرتوان مالی در قالب طرح آجر به آجر داریم.

رییس مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز ادامه داد: در سال جاری همانند سال های گذشته نیاز به حضور پررنگ رسانه ها در افزایش سطح مشارکت مردم در طرح آجر به آجر در این استان داریم.

وی با بیان اینکه کمبود فضای آموزشی در البرز به دلیل کم کاری نیست، بلکه به علت مهاجرت پذیری است، افزود: البرز پایین ترین سرانه فضای آموزشی را در کشور دارد، بنابراین برای حل بحران فضای آموزشی استان نیاز به عزم ملی و جهادی دارد.

اسپرورین در پایان گفت: در استان البرز آپارتمان های هزار واحدی در حال ساخت است که فضای آموزشی برای آن در نظر گرفته نمی شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار