مدیرآموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهارباغ عنوان کرد:

بزرگ و خیرخواه بودن قلبی پاک و درونی خالی از بدی می‌خواهد

کرج (پانا) - مدیرآموزش و پرورش شهرستان‌های ساوجبلاغ و چهار باغ در حاشیه ‌مراسم کلنگ زنی آموزشگاه‌های خیرساز شهرگلسار و روستای رضا آباد صوفیان اظهار کرد بزرگ بودن و خیرخواه بودن قلبی پاک و درونی خالی از بدی می‌خواهد و اگر کسی خوشبختی بخواهد، این زمانی حاصل می‌شود که اگر نامی از انسان برده می‌شود از آن به نیکی و خوبی یاد کنند.

کد مطلب: ۱۲۸۲۳۵۶
لینک کوتاه کپی شد
بزرگ  و خیرخواه بودن قلبی پاک و درونی خالی از بدی می‌خواهد

صمدپور روستا، مدیرآموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهار باغ افزود: در حدیثی از پیامبر اکرم (ص)آمده است که اگر می‌خواهید بعد از حیات‌تان کاری را انجام دهید که سودش را مردم ببرند آن صدقه جاریه است؛ کاری را انجام دهید که مردم تا سال‌ها از آن استفاده ببرند.

وی در ادامه خاطرشان کرد : کسانی که نیت خیر دارند و مدرسه می‌سازند قطعاً اهمیت دادن به آموزش و پرورش را احساس کرده‌اند.

مدیرآموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهار باغ با اشاره به سخنان مقام معظم رهبری رهبری، ادامه داد: از پدیده‌های مبارک در انقلاب اسلامی نهضت مدرسه سازی بوده که خود مردم حس کردند که نیاز است در مناطق محروم مدرسه ساخته شود و این نیاز در همه وجود دارد.

پور روستا با بیان اینکه خیران مدرسه ساز پنجره‌های امید را در جامعه باز می‌کنند، یادآوری کرد: در روستای رضا آباد صوفیان که سالیان سال است مدرسه‌ای ساخته نشده و دانش‌آموزان مستعد و توانمندی در روستای رضا آباد و شهر گلسار حضور دارند و وقتی در این آموزشگاه های خیرساز درس می‌خوانند حس خوبی خواهند داشت و لیاقت آن‌ها است که درس بخوانند و از مدرسه خوب بهره ببرند.

وی اظهار کرد: آموزش و پرورش شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ ۶۰ هزار دانش آموز دارد و شهر های گلسار و رضا آباد صوفیان یکی از پر تراکم‌ ترین شهرها در جمعیت کلاسی هستند.

پور روستا تصریح کرد: تاکنون چندین مدرسه خیر ساز به چرخه آموزشی اضافه شده و چند مدرسه دیگر نیز مورد تعمیر، تجهیز و توسعه یافته است همچنین در حوزه سیستم گرمایشی استاندارد سازی شده است.

وی اضافه کرد: مدرسه خیرساز گلسار که تفاهم نامه آن امضا شده و نقشه‌های ساختمانی آن آماده است و در بلوار شهید سلیمانی قرار دارد که به همت خیر نیک اندیش دکتر پنجه شاهی در زمینی به مساحت ۴۱۱۶ متر و در دو فاز ۱۵ کلاس مقطع ابتدایی و ۱۵ کلاس مقطع متوسطه ساخته خواهد شد.

وی همچنین افزود: آموزشگاه خیر ساز روستای رضا آباد صوفیان در زمینی به مساحت ۳۳۰۰ متر و ۶ کلاس به همت خیر نیک اندیش علیزاده ساخته خواهد شد که همه این ها مرهون زحمات تمام همکاران عزیزمان در آموزش و پرورش شهرستان و خیرین نیک اندیش است.

پور روستا در پایان عنوان کرد: همان طور که نهضت مدرسه سازی در شهرستان های ساوجبلاغ و چهارباغ از قبل شروع شده همچنان این نهضت ادامه خواهد داشت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار