مدیرکل آموزش و پرورش البرز:

آموزش مسئولانه و تربیت هوشمندانه پاسخ مثبتی به زحمات خیرین مدرسه‌ساز است

کرج (پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش البرز عنوان کرد آموزش مسئولانه و تربیت هوشمندانه پاسخ مثبتی به زحمات خیرین مدرسه‌ساز است.

کد مطلب: ۱۴۰۷۷۸۵
لینک کوتاه کپی شد
آموزش مسئولانه و تربیت هوشمندانه پاسخ مثبتی به زحمات خیرین مدرسه‌ساز است

علی حجرگشت، مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در حاشیه افتتاح مدرسه خیری حاج محمد کریم فضلی منطقه کیانمهر ضمن گرامیداشت یاد و خاطره مرحوم فضلی از خیرین گرانقدر استان، عنوان کرد: استان البرز، در بحث فضای آموزشی جز محروم‌ترین استان‌های کشور است، اما در یک سال اخیر با حمایت‌های رئیس جمهور و استاندار البرز و همت مجموعه خیرین در استان، اقدامات شگرفی در این زمینه صورت گرفته است و ۱۹ پروژه آموزشی توسط اداره کل نوسازی تحویل آموزش و پرورش شده است.

حجرگشت ادامه داد: کسی که کار فرهنگی انجام می‌دهد همیشه زنده است و در خاطره‌ها باقی می‌ماند و اینجا جا دارد از نگاه خیرخواهانه، اندیشمندانه و فرهنگ دوست خیرین مدرسه ساز در استان تشکر و قدردانی کنم. همچنین معتقدم آموزش مسئولانه و تربیت هوشمندانه پاسخ مثبتی به زحمات خیرین مدرسه‌ساز است.

وی اضافه کرد: به همت خیرین فضاهای مقاوم و متنوعی تحویل آموزش و پرورش می‌شود و از این به بعد وظیفه و مسئولیت ما سنگین‌تر است که بتوانیم در این فضا کار فرهنگی و تربیتی شایسته انجام دهیم و با آموزش درست و مسئولانه و تربیت هوشمندانه پاسخ مثبتی به زحمات خیرین گرانقدر بدهیم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان البرز در پایان یادآوری کرد: امید است بتوانیم با حضور خیرین و حمایت‌های دولتمردان عزیز، دغدغه فضای آموزشی در کشور به ویژه استان البرز را کمتر کنیم و شاهد شکوفایی هر چه بیشتر فرزندان این مرز و بوم باشیم.

خبرنگار: الناز فخری

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار