بانوی کرجی یک دستگاه آپارتمان برای مدرسه‌سازی اهدا کرد

کرج (پانا)- مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه‌ساز استان البرز گفت در دهه کرامت بانوی کرجی یک دستگاه آپارتمان برای مدرسه‌سازی اهدا کرد.

کد مطلب: ۱۱۹۲۳۳۱
لینک کوتاه کپی شد
بانوی کرجی یک دستگاه آپارتمان برای مدرسه‌سازی اهدا کرد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان البرز، حسن مهرانی، مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز البرز اظهار کرد: هما قوانوکما یک دستگاه آپارتمان به متراژ ۵۰ مترمربع در منطقه همایون ویلای مهرشهر کرج به ارزش ۴۰۰ میلیون تومان اهدا کرد.

وی با اشاره به اینکه امروز تفاهم نامه واگذاری سند این آپارتمان در امر مقدس مدرسه سازی منعقد شد، خاطرنشان کرد: پس از طی مراحل قانونی و واگذاری آن به نام آموزش و پرورش با فروش آن می توان چندین کلاس درس در منطقه کم برخوردار حوزه آموزش و پرورش ناحیه چهار کرج ساخت.

مهرانی بیان کرد: هر ساله در ایام مناسبت های مذهبی و ملی شاهد حضور خیرین در بخش معنوی مدرسه سازی در البرز هستیم.

مدیرعامل مجمع خیرین مدرسه ساز تصریح کرد: یکی از دلایل اصلی کمبود فضاهای آموزشی در این استان را مهاجرت پذیری تشکیل می دهد به گونه ای که این رشد جمعیت دانش آموزی زمینه ساز مشکلات فراوانی دراین استان شده است.

مهرانی ادامه داد: اکنون ۲۱ مدسه خیرساز با هدف تامین کلاس های درس ایمن برای دانش آموزان این استان با اعتباری بالغ بر ۸۶ میلیارد تومان در قالب انعقاد تفاهم نامه هایی که تاکنون منعقد شده در حال ساخت است.

وی با بیان اینکه خیرین ۲۹۰ کلاس درس را در استان البرز آماده می کنند، اضافه کرد: تعداد مدارس خیرساز امسال ۲ برابر تعهدات سال گذشته نیکوکاران است.

مدیر عامل مجمع خیرین مدرسه ساز عنوان کرد: قطار همت و سخاوت مدرسه سازی با تدابیر مجمع خیرین مدرسه ساز استان البرز به نیت پیشرفت و آبادانی استان با قدرت و جدیت همچنان در حال حرکت است.

مهرانی یادآور شد: خیرین نیک اندیش تا کنون تعداد ۳۶۵ مدرسه در البرز با هدف گسترش عدالت آموزشی و ترویج کمک در امر مقدس مدرسه سازی، احداث کرده اند.

وی در پایان تاکید کرد: این تعداد فضای آموزشی در زیربنای ۲۵۱ هزار و ۶۵۴ مترمربع و با چهار هزار کلاس درس با اعتباری بالغ بر۳۴۰ میلیارد تومان ساخته شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار