اولویت اصلی و مهم آموزش و پرورش، سلامت دانش آموزان است

بردخون(پانا)_ رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت اولویت اصلی و مهم آموزش و پرورش، سلامت دانش آموزان است که از همه ابزار، امکانات و نیروی انسانی و آموزشی برای تقویت زیرساخت های بهداشتی و سلامتی استفاده خواهیم کرد.

کد مطلب: ۱۱۲۱۶۵۸
لینک کوتاه کپی شد
اولویت اصلی و مهم آموزش و پرورش، سلامت دانش آموزان است

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست شورای معلمان دبستان اندیشه بردخون اظهار کرد: اهمیت و جایگاه آموزش و پرورش در توسعه کشور مهم و تعیین کننده است و از اولویت های برنامه ریزی در کشور است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: امروزه شرایط خاصی به دلیل گسترش ویروس کرونا در کشور حاکم است و این مهم باعث حساسیت و دقت بیشتری در این زمینه شده است.

وی اضافه کرد: باید تلاش کنیم از فرصت ها برای ارتقاء و پیشرفت بهره ببریم و هیچ زمانی را از دست ندهیم چرا که می توان از تهدیدها، فرصت ساخت و از لحظه ها گنجینه ای اندوخت.

محمودی بر تولید محتوا در مدارس تأکید کرد و ادامه داد: تلاش کنیم آموزش های تولید محتوا را با همه توان فراگیریم و با ایجاد طرح های ابتکاری، راهی به سوی ایجاد زمینه های نوآوری در مدارس و بین دانش آموزان و فرهنگیان فراهم کنیم.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون ابراز کرد: استفاده از سامانه شاد برای تدریس در کلاس های درس و جبران عدم حضور دانش آموزان در مدارس پیش بینی شده است که امیدواریم فرهنگیان از این فرصت بهره ببرند.

وی ادامه داد: اولویت اصلی و مهم آموزش و پرورش، سلامت دانش آموزان است که از همه ابزار، امکانات و نیروی انسانی و آموزشی برای تقویت زیرساخت های بهداشتی و سلامتی استفاده خواهیم کرد.

در این جلسه که کارشناسان فناوری و روابط عمومی نیز حضور داشتند، سیدحسین سعیدی کارشناس فناوری اداره شیوه های استفاده از سامانه شاد را به آموزگاران شاغل در دبستان اندیشه آموزش داد.

زهرا جمالی فرد مدیر دبستان ضمن قدردانی از تلاش همکاران گزارشی از اقدامات صورت گرفته در زمینه بازگشایی و حضور دانش آموزان و آموزگاران در کلاس های درس ارائه داد و بر اجرای برنامه های آموزشی و پرورشی تأکید کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار