همزمان با سراسر کشور:

آغاز سال تحصیلی جدید در بردخون

بردخون(پانا)_سال تحصیلی جدید در بردخون آغاز شد.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۷۵
لینک کوتاه کپی شد
آغاز سال تحصیلی جدید در بردخون

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، بخشدار بردخون در آیین بازگشایی مدارس منطقه بردخون در مدرسه شهید نجات اللهی اظهار کرد: اولویت اصلی در مدارس حفظ سلامتی دانش آموزان باشد زیرا که سلامت جامعه بسیار مهم و تعیین کننده است.

علی اخلاقی با بیان اینکه دانش آموزان را برای پذیرش مسؤولیت های حساس آماده کنیم، افزود: شروع سال تحصیلی جدید متفاوت از همیشه است و سیاست بر این است که شرایط را برای حضور ایمن بچه ها فراهم کنیم که آموزش و پرورش در این زمینه تلاش کرده است.

وی اضافه کرد: رعایت شیوه نامه ها و پروتکل های بهداشتی در مدارس ضروری است و برای حفظ سلامتی دانش آموزان از همه فرصت ها و ظرفیت های مردمی و اداری منطقه بهره می بریم.

اخلاقی خواستار همراهی و مشارکت اولیا شد و ابراز داشت: ممکن است برخی افراد نگران وضعیت بهداشتی مدارس باشند اما برای ارتقاء بهداشت مدارس، حمایت و یاری همه افراد و گروه ها لازم است و خانواده ها نقش اساسی دارند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز با اشاره به شرایط خاص بازگشایی گفت: بازگشایی مدارس در سال تحصیلی جدید شرایط ویژه و خاصی دارد و مهم ترین اولویت آموزش و پرورش، حفظ سلامتی دانش آموزان و کمک به تقویت شرایط بهداشتی مدارس است.

ظهیر محمودی افزود: با وجود اینکه سال تحصیلی را شروع کرده ایم اما متعهد می شویم که موارد و دستورالعمل های بهداشتی را رعایت کنیم که خطری برای دانش آموزان نباشد و مدیران و فرهنگیان در این زمینه همه تلاش خود را به کار می گیرند.

وی خواستار همفکری و مشورت همه دلسوزان شد و اضافه کرد: به نظرات انجمن اولیا و مربیان توجه شود و ضمن استفاده از ماسک، رعایت فاصله اجتماعی، تهویه کلاس ها و بهداشت فضاهای آموزشی توجه شود و با حساسیت و وسواس به تعلیم و تربیت بچه ها اهمیت دهند.

محمودی با تقدیر از همه دست اندرکاران نظام آموزش و پرورش گفت: امسال بیشتر از گذشته نیازمند مشارکت مردم و یاری مردم و همراهی مسؤولان هستیم زیرا مدرسه به همه مردم تعلق دارد و همگان در براب آن احساس مسؤولیت می کنند که امیدواریم در حوزه فکری و برنامه ریزی نیز ما را یاری دهند.

دبیر شورای آموزش و پرورش منطقه بردخون نقش مدیران را بسیار پررنگ دانست و افزود: شرایط تحصیل امسال متفاوت از همیشه است و باید با تصمیم سازی و تصمیم گیری مناسب از این دوران عبور کنیم.

وی با تقدیر از رهنمودهای مقام معظم رهبری خطاب به مجموعه آموزش و پرورش ابراز داشت: تلاش می کنیم دانش آموزانی در تراز جمهوری اسلامی تربیت شوند که مایه افتخار کشور و آینده ساز باشند.

در ادامه زنگ آغاز سال تحصیلی جدید با حضور مسؤولان به صدا درآمد و دانش آموزان با رعایت پروتکل های بهداشتی بر سر کلاس های درس حضور یافتند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار