مراسم بازگشایی مدارس منطقه بندرریگ با حضور مسئولین برگزار شد

بندر ریگ(پانا)_ در اولین روز آغازبکارمدارس، سعید بهمرد رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ بهمراه بخشداربخش ریگ، ناظران استانی بهنام بهنام نی او حسین هنرمند ،معاونین وکارشناسان این اداره و سایر مسئولین در مراسم روز بازگشایی در مدارس حضور یافتند.

کد مطلب: ۱۱۲۰۷۶۹
لینک کوتاه کپی شد
مراسم بازگشایی مدارس منطقه بندرریگ با حضور مسئولین برگزار شد

به گزارش اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ : در اولین روز آغازبکارمدارس، سعید بهمرد رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بندرریگ بهمراه بخشداربخش ریگ، ناظران استانی بهنام بهنام نیا و حسین هنرمند ،معاونین و کارشناسان این اداره و سایر مسئولین در مراسم روز بازگشایی در مدارس حضور یافتند.

مراسم جشن بازگشایی مدارس در سال تحصیلی 1399 -1400 در تمام مدارس منطقه وبه صورت نمادین درمدرسه شهیداحمدزاده برگزارشد که پس ازقرائت قرآن،زنگ آغازین توسط برادر شهید و بخشدار بخش ریگ در مدرسه شهید احمد زاده چهار روستایی بندرریگ نواخته شد.

دراین مراسم بازوئی بخشداربخش ریگ گفت: تقارن آغازسال تحصیلی جدید و ایام سوگواری سید و سالار شهیدان را به فال نیک می گیریم و از سویی نسیم آغاز سال تحصیلی جدید و شروع به کار مدارس و از سوی دیگر با توجه به بیماری کرونا درکشور ما در مقابل فرزندانمان موظفیم که تعلیم وتربیت را پیش بگیریم و بایدبا حضورمان دست به دست هم بدهیم وبا این بیماری منحوس مبارزه کنیم که با پیش بینی و برنامه ریزی جهت شروع و تدام آموزش در شرایط مختلف متناسب با دستورالعمل پیشگیر و رعایت پروتکل های بهداشتی بتوانیم از این مرحله سخت کرونایی بگذریم .

بخشدار بخش ریگ در ادامه بیان فرمودند: از روند کارآموزش و پرورش و رتبه ها و طرح ها و ایده های جدیدی که در این یکی دو سال کسب شده وشکل گرفته تشکر کرد و بیان کرد که از دل خوشحال و خرسندم وامیدوارم این سالی که در پیش داریم روند تحصیل به سرعت ادامه یابد.

در پایان : زنگ مراسم بازگشایی نواخته شد و دانش آموزان در کلاس های درس حاضرشدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار