معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان:

حفظ سلامت دانش آموزان و استمرار یادگیری از اولویت های آموزش و پرورش است

رشت ( پانا) - معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان گفت: حفظ سلامت دانش آموزان ، همکاران و اولیا ، استمرار یادگیری و استفاده از فن آوری های نوین از مهم ترین فعالیت های معاونت آموزش ابتدایی در سال تحصیلی 99_ 98 است.

کد مطلب: ۱۱۲۲۶۹۹
لینک کوتاه کپی شد
حفظ سلامت دانش آموزان و استمرار یادگیری از اولویت های آموزش و پرورش  است

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش استان گیلان، پریسا فاطمی در حاشیه بازدید از 5 مدرسه ناحیه یک رشت خطاب به مدیران مدارس گفت: نقش شما در شرایط کنونی شیوع کرونا ویروس، بسیار حساس است و با خلاقیت، تدبیر و تعامل با اولیا و آموزگاران می توانیم تسهیل‌گر آموزش باکیفیت، برای دانش آموزان باشیم.

وی درباره ضرورت کاهش دغدغه های اولیا از لحاظ نحوه آموزش و حضور فرزندانشان اظهار کرد: با تعامل و برگزاری کلاس های آموزشی به ویژه برای اولیای دانش آموزان پایه اول و اطلاع رسانی دقیق به والدین زمینه کاهش دغدغه آنان را فراهم کنیم.

معاون آموزش ابتدایی آموزش و پرورش استان گیلان با اشاره به روش های متنوع آموزش دانش آموزان در سال تحصیلی جدید خاطرنشان کرد: تمام محتوای کتاب های درسی با برنامه‌ریزی دقیق در هر شرایطی به صورت حضوری یا غیرحضوری و در بستر سامانه شاد و همچنین برنامه مدرسه تلویزیونی ایران در اختیارآنان قرار خواهدگرفت و در صورت ارائه آموزش حضوری تمامی ضوابط بهداشتی برای حفظ سلامتی دانش آموزان در نظرگرفته خواهد شد .

فاطمی در پایان به نقش شورای مدرسه و معلمان اشاره کرد و گفت: مدیران مدارس با برگزاری جلسات شورای معلمان و استفاده از نظرات و پیشنهادهای آنان فرآیند آموزشی و تربیتی دانش آموزان را ارتقا بخشند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار