امام جمعه بردخون:

منطقه‌ای با پیشینه فرهنگی بردخون در استان وجود ندارد

بردخون،بوشهر(پانا)_امام جمعه بردخون گفت: منطقه‌ای با پیشینه و سابقه فرهنگی بردخون در استان بوشهر وجود ندارد.

کد مطلب: ۹۸۸۵۷۸
لینک کوتاه کپی شد
منطقه‌ای با پیشینه فرهنگی بردخون در استان وجود ندارد

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، حجت الاسلام سیدحسین رکنی‌حسینی در آیین افتتاح دو کلاس درس در دبستان حاج حبیب روستای سجادیه اظهار داشت: مسؤولان آموزش و پرورش منطقه با دست خالی و همت بلند این فضا را آماده کرده‌اند که امیدواریم مسؤولان توجه بیشتری به این بخش کنند.

امام جمعه بردخون با گرامیداشت یاد شهدا، افزود: به جرأت می‌توان گفت منطقه‌ای با پیشینه و سابقه فرهنگی بردخون در استان وجود ندارد، زیرا حوزه علمیه‌ای فعال داشته که انتظار داریم با همت و تلاش مسؤولان شهرستان و بخش به جایگاه بهتری برسیم.

وی با بیان اینکه به آنچه داریم قانع نیستیم و انتظارات بحقی داریم، اضافه کرد: از استاندار و فرماندار می‌خواهیم نگاه ویژه‌ای به بخش بردخون داشته باشند، ساخت دو مدرسه شروع شده اما پیشرفت زیادی ندارند، دارالقرآن که نیاز بردخون است با وجود پیشرفت زیاد، نیمه‌کاره رها شده که امیدواریم انتظارات مردمی عملی شود.

رکنی‌حسینی ادامه داد: طرح‌های دیگری مانند اسکله و سالن ورزشی بانوان نیمه‌کاره مانده و نیاز به پیگیری است که احساس می‌شود تبعیضی در زمینه اختصاص اعتبارات وجود دارد.

امام جمعه بردخون با تقدیر از همه دست‌اندرکاران این پروژه، ابراز داشت: مردم روستای سجادیه از امکانات محروم بوده‌اند و انتظار دارند شاهد تحول بیشتری باشند و حق آنان داده شود و در آینده از بین این دانش آموزان به مدارج و مناصب مهم برسند و به مردم خدمت کنند.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون نیز گفت: به دلیل کمبود فضا دو کلاس درس به مساحت 66 مترمربع و اعتبار 900 میلیون ریال از محل اعتبارات داخلی به همت حوزه پشتیبانی اداره احداث شد.

ظهیر محمودی با بیان اینکه فضای موجود نیازمند سیستم هوشمند است، افزود: از 3 سال قبل 7 کلاس درس به فضاهای آموزشی منطقه اضافه شده اما در منطقه به دو مدرسه، تعدادی نمازخانه و کلاس‌های جدید نیاز داریم و با ساخت این دو کلاس درس انتظار می‌رود تا چندسال آینده نیاز به فضای جدیدی در این روستا نباشد.

وی از مسؤولان استان و شهرستان خواست به نیازها و کمبودهای منطقه توجه کنند و افزود: الحمدالله با همت و همدلی مسؤولان بخش مطالبات و مشکلات منطقه رفع می‌شود اما نیاز به حمایت همگانی است.

در این آیین رئیس تبلیغات اسلامی شهرستان دیّر و بخشدار بردخون از تلاش‌ها و فعالیت‌های آموزش و پرورش منطقه در آماده‌سازی فضاهای آموزشی و پرورشی تقدیر نمودند و اظهار امیدواری کردند کیفیت آموزشی و پرورشی منطقه ارتقاء پیدا کند.

یادآور می‌شود تعداد 48 دانش آموز در دبستان حاج حبیب قنبری روستای سجادیه بخش بردخون مشغول به تحصیل هستند.

در آیین بهره‌برداری از کلاس‌های درس روستای سجادیه تعدادی از مسؤولان بخش، اولیاء دانش آموزان و معتمدان و خیرین نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار