اهدای 150 بسته به دانش آموزان نیازمند در بردخون

بردخون(پانا)- رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون خبر داد بسته فرهنگی به دانش آموزان نیازمند اهداء می شود.

کد مطلب: ۱۱۱۹۳۵۲
لینک کوتاه کپی شد
اهدای 150 بسته به دانش آموزان نیازمند در بردخون

به گزارش روابط عمومی اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون، ظهیر محمودی در نشست شورای معاونین آموزش و پرورش بردخون اظهار کرد: آموزش و پرورش از همه ظرفیت خود برای بازگشائی مدارس در شرایط مطلوب بهداشتی استفاده کرده و اولویت اصلی در بازگشائی مدارس، حفظ و ارتقاء امنیت بهداشتی دانش آموزان به عنوان نسل آینده ساز و فرهنگیان عزیز است.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون افزود: بازگشائی مدارس در سه حالت سفید، زرد و قرمز است که در وضعیت سفید، مدارس مانند گذشته حضوری خواهد بود و از برنامه های تلویزیونی و شبکه شاد به عنوان آموزش مکمل به دانش آموزان استفاده می شود.

وی اضافه کرد: بازگشائی مدارس در وضعیت زرد به صورت تلفیقی از آموزش حضوری و مجازی که ۵۰ درصد آموزش ها به صورت مجازی است و در آموزش حضوری نیز با تقسیم کلاس های پرجمعیت و حضور دانش آموزان به صورت زوج و فرد و یا در دو شیفت صبح و عصر، برنامه ریزی می شوند.

محمودی ادامه داد: برنامه ریزی، نظارت و کنترل لازم برای ثبت‌نام دانش‌آموزان و نوآموزان و استفاده از خدمات ارائه شده در سامانه آموزشی دانش آموزی شاد توسط مدیران مدارس انجام شده است.

وی با اشاره به اینکه آغاز سال جدید تحصیلی دو هفته زودتر نسبت به سال های قبل برگزار می شود، اضافه کرد: تلاش می کنیم تا هم عقب ماندگی سال گذشته را در سال جدید تحصیلی جبران کنیم و هم برنامه ریزی های لازم را با توجه به وجود بیماری کرونا داشته باشیم.

رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه بردخون گفت: برای حمایت از دانش آموزان بی بضاعت اقدام به خرید بسته های فرهنگی کرده ایم که تاکنون 150 بسته آماده شده و هربسته ارزش 2 میلیون ریال دارد.

معاون پشتیبانی اداره نیز گفت: تلاش شده تا کمبودها و مشکلات مدارس بررسی و تأمین شود و تاکنون از همه توان داخلی و مشارکت ادارات و شوراهای اسلامی و دهیاری های بخش استفاده کرده ایم.

محمدعلی قنبری افزود: حمایت از دانش آموزان بی بضاعت از برنامه های این اداره است که در مرحله اول اقدام به تهیه 150 بسته فرهنگی شامل کیف و نوشت افزار کرده ایم تا این دانش آموزان با آرامش سال تحصیلی را شروع کنند.

وی با بیان اینکه بسته های فرهنگی خریداری شده ارزش 300 میلیون ریال دارد، اضافه کرد: از مشارکت خیرین، مردم و ادارات منطقه برای یاری کردن دانش آموزان محروم بهره می بریم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار