بهبودی: پشتیبانی هسته و مرکز تکریم همکاران و ارباب رجوع است

تبریز(پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت: مقدمه تکریم ارباب رجوع به عنوان یکی از وظایف مهم نظام اداری، تکریم همکاران و هسته و مرکزیت این تکریم بخش پشتیبانی است.

کد مطلب: ۱۱۱۶۴۰۶
لینک کوتاه کپی شد
بهبودی: پشتیبانی هسته و مرکز تکریم همکاران و ارباب رجوع است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی، داود بهبودی صبح امروز در نشست فصلی با مدیر و کارشناسان اداری، مالی و پشتیبانی سازمان اظهار کرد: در هر صورت محدودیت هایی از لحاظ قوانین و مقررات و منابع مالی وجود دارد و شاید نتوانیم به بسیاری از درخواست های ارباب رجوع پاسخگو باشیم ولی جواب منفی ما باید در نهایت تکریم و احترام باشد. وی با اشاره به شیوع بحران کرونا افزود: پدیده کرونا در تمام حوزه ها تاثیرگذار است اما حوزه پشتیبانی را بیش از سایر بخش ها متاثر کرده و موجب افزایش فشار کاری در این بخش شده است. بهبودی متذکر شد: وقتی قاعده ها و روال های موجود تغییر می یابد، لازم است مقدماتی طی شود تا عارضه های جانبی کمتر بروز یابد. رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی در عین حال بر لزوم توجه به تعمیر و نگهداری تجهیزات موجود و بالا بردن اثربخشی امکانات در محیط اداری تاکید کرد.
در ابتدای جلسه مدیر اداری، مالی و پشتیبانی سازمان به ارائه گزارش عملکرد فصلی حوزه پرداخت و به مواردی مثل صدور احکام، تشکیل کمیته های آموزش و برگزاری غیرحضوری دوره های آموزشی، ارزیابی عملکرد سازمان و پیگیری بارگزاری مستندات کارگروه امور اقتصادی استان اشاره کرد.
در این جلسه کارشناسان مدیریت اداری، مالی و پشتیبانی سازمان به ارائه جزئی تر گزارش عملکرد فصلی و بیان دغدغه ها و مسائل موجود پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار