شهر سهند همچون یک کارگاه عمرانی پویا و سرزنده است

ت️بریز(پانا) - داود بهبودی رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی گفت در بازدید ارزشمندی که از شهر جدید سهند داشتیم، شهر را در قالب «کارگاه عمرانی» مشاهده کردیم که پویا و سرزنده است.

کد مطلب: ۱۱۱۲۹۳۰
لینک کوتاه کپی شد
شهر سهند همچون یک کارگاه عمرانی پویا و سرزنده است

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی، دکتر داود بهبودی رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان به همراه معاونین و کارشناسان این سازمان و نیز مدیرعامل شهر سهند، شهردار سهند، فرماندار اسکو و برخی مسئولین محلی به مدت ۴ ساعت از پروژه های عمرانی در دست اجرای این شهر بازدید کرد.
بهبودی در پایان این بازدید در گفتگو با خبرنگاران گفت: برای بنده مجموعه اقدامات و وسعت کاری که در شهر جدید سهند انجام گرفته جالب بود.

وی همچنین افزود: در شرایطی که همه می گویند اعتبار نیست، رکود است و در شرایط کرونایی قرار گرفته ایم، ولی در بازدید ارزشمندی که از شهر جدید سهند داشتیم، شهر را در قالب «کارگاه عمرانی» مشاهده کردیم که پویا و سرزنده است و پروژه های بزرگ و کوچک با سرعت بیشتری در حال انجام هستند و در چنین شرایط حاکم، عوامل اجرایی را پای کار آوردن هنر و کار با ارزشی است که در شهر جدید سهند به وضوح نمایان است و جا دارد از مدیرعامل و مجموعه تحت امر ایشان تشکر کنیم.

بهبودی با ابراز خرسندی از اقدامات در حال اجرا خاطر نشان کرد: اقدامات زیربنایی همچون آزادراه که به زودی با به ثمر نشستن آن عقب ماندگیهای تاریخی گذشته در طول این ۲ سال جبران خواهد شد که امید داریم بهره برداری از آن نقطه عطفی در تاریخ شهر جدید سهند باشد.

وی افزود : مجموعه خدمات و رویکرد باغ ویلا که برای شهر تعریف شده، بافت شهری و جمعیتی را متحول کرده و این شهر را به پایگاه گردشگری استان در مسیر کندوان تبدیل خواهد کرد.
وی در خاتمه اشاره کرد: چالش های پیش رو همچون کمبود امکانات و مسایل آموزشی و اجتماعی با بهره برداری از پروژه ها و نشست های مشترک به جذب منابع کمک خواهد کرد.
لازم به ذکر است در این بازدید نیم روزه، رییس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی، فتح زاده معاون توسعه مدیریت و سرمایه انسانی این سازمان و کارشناسان به همراه مصطفوی مدیرعامل، اعضای هیئت مدیره، معاونین و مدیران شرکت عمران شهر جدید سهند از پروژه های آزادراه تبریز-اندیشه-سهند، میدان شهید باکری، فرهنگسرای سردار شهید حاج قاسم سلیمانی، اورژانس اجتماعی، مدرسه شهید محمد خلیل پور نهر ، پروژه های طرح اقدام ملی مسکن، مسجد امام رضا، پروژه تجاری باران، فاز دوم مسیر دوچرخه، ورودی فاز ۴، عوامل ستادی در طرح اقدام ملی مسکن مستقر در ساختمان شرکت عمران بازدید کرده و در نهایت در محل باغ فردوس هشت بهشت به همراه مهندس رضی منش فرماندار شهرستان اسکو و وکیلی، شهردار شهر جدید سهند و جمشیدزاده رییس شورای شهر جدید سهند نشست و به گفتگو پرداختند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار