رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی آذربایجان شرقی؛

۷۰ میلیارد تومان سهم استان از یارانه ۳ درصد تسهیلات جهش تولید

جذب این تسهیلات منجر به تولید و اشتغال خواهد شد

تبریز(پانا) - رئیس سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی، از اختصاص ۷۰ میلیارد تومان یارانه ۳ درصد تسهیلات جهش تولید به استان خبر داد و از بانک های عامل خواست در جذب این تسهیلات مساعدت و همراهی کنند.

کد مطلب: ۱۱۲۸۶۴۶
لینک کوتاه کپی شد
۷۰ میلیارد تومان سهم استان از یارانه ۳ درصد تسهیلات جهش تولید

به گزارش روابط عمومی سازمان مدیریت و برنامه ریزی استان آذربایجان شرقی، بهبودی در جلسه بررسی تسهیلات پروژه های جهش تولید که با حضور نمایندگان بانک های استان تشکیل شد، ضمن اشاره به سهم استان از ۳ درصد یارانه تسهیلات، جذب حداکثری این تسهیلات را موجب رونق تولید و ایجاد اشتغال در بخش های مختلف صنعت و گردشگری استان دانستند.

بهبودی گفت: از بانکهای استان انتظار می رود حداکثر همکاری را به‌عمل آورند تا منابع تخصیص یافته جذب شده و موجبات جهش در زمینه های تولید و اشتغال در استان فراهم شود.
در این جلسه پروژه های جهش تولید استان که جهت بهره مندی از این تسهیلات شناسایی و به بانکها معرفی شده اند مورد بررسی قرار گرفته و مشکلات و موانع هر کدام جهت جذب این تسهیلات مورد بررسی قرار گرفت.

بر این اساس مقرر شد آن دسته از پروژه هایی که بانکها راسا در حال اعطای تسهیلات هستند نیز جزو فهرست پروژه های جهش تولید به سازمان برنامه و بودجه کشور معرفی شوند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار