فرم مدارس مقدمه آموزش است

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جلسه کارگروه تهیه فرم مدارس گفت لباس فرم جزو شرح وظایف قانونی آموزش و پرورش نیست ولی چون لباس مقدمه ورود به آموزش است از وظایف آموزش و پرورش به حساب می آید.

کد مطلب: ۱۰۹۸۴۹۹
لینک کوتاه کپی شد
فرم مدارس مقدمه آموزش است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، هاشم برآوردی ضمن تشکر از همکاری تولیدیها در خصوص تهیه فرم مدارس گفت:در سال گذشته کیفیت، نوع پارچه و قیمتها رضایت بخش بود.

وی ضمن اشاره به نقاط ضعف اجرای این طرح در سال گذشته گفت: باید سعی کنیم امسال فرم قابل قبولی به دانش آموزان ارائه دهیم و در این خصوص باید با توجه به شرایط خاص پیش آمده تمام پروتکلهای بهداشتی رعایت شود.

هاشم برآوردی گفت: تک فروشی نیز باید در دستور کار تولیدی ها قرار گیرد که خانواده هایی که نیاز به مقنعه یا فقط لباس و مانتو تک دارند با مشکل مواجه نشوند و در خصوص قیمت فرم تولیدی ها امسال باید مراعات حال خانواده ها را بکنند.

او افزود: برای رفع مشکلات باید تمهیداتی اندیشیده و نقایص برطرف شود، بنابراین با توجه به اینکه سازمان دانش آموزی به عنوان ناظر معرفی شده تمام سعی خود را بر تولید فرم با کیفیت معطوف می کنیم.

برآوردی افزود: با نظارت دقیق باید منافذ فساد بسته شود و در خصوص فرم مدارس حق کسی ضایع نشود و این موضوع باید مد نظر قرار گیرد که آموزش و پرورش انگیزه اقتصادی ندارد و فقط قصد نظارت بر این امر را دارد.

هاشم برآوردی گفت: آموزش و پرورش بازار سهل الوصولی را در اختیار تولیدیها قرار داده، بر این اساس تولیدی ها موظفند به بهترین وجه کار خود را انجام دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار