سازمان دانش آموزی ناظر تولید فرم مدارس

کرمان(پانا) - معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش وپرورش استان کرمان اعلام کرد:سازمان دانش آموزی با توجه به ارسال بخشنامه وزارت به عنوان ناظر تولید فرم مدارس مشخص شده است.

کد مطلب: ۱۰۹۸۴۸۷
لینک کوتاه کپی شد
سازمان دانش آموزی ناظر تولید فرم مدارس

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان، صدیقه مرادی در جلسه کار گروه تخصصی فرم مدارس گفت: با توجه به اینکه اکثر خانواده ها با مشکل مالی مواجه شده اند، باید جهت این مشکل نیز چاره ای اندیشید.

وی ضمن تشکر از تولیدیها گفت: هدف ما این است که دانش آموز در این لباس احساس آرامش کند و خانواده ها به راحتی بتوانند فرم را تهیه کنند.

مرادی گفت: استفاده از فرم به این دلیل است که فاصله طبقاتی برداشته شود و لطمه روحی به دانش آموزان نخورد و ما هم بحث تربیتی این امر را مد نظر داریم و دنبال منافع اقتصادی نیستیم.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان گفت: سازمان دانش آموزی به عنوان ناظر معرفی شده و بر عملکرد تولیدی ها نظارت می کند و با توجه به بروز مشکل اخیر باید تمامی پروتکلهای بهداشتی رعایت شود چون سلامتی دانش آموز برای ما از هر چیز مهم تر است.

وی افزود:وظیفه آموزش و پرورش خرید و فروش پارچه نیست ولی در خصوص کیفیت پارچه حتما نظر خواهد داد و سازمان دانش آموزی با قوت و قدرت به این امر ورود پیدا کرده و پیگیر مسائل بهداشتی است.

صدیقه مرادی گفت: در برخی از پایه ها که به دوره جدید وارد می شوند رنگ لباس تغییر می کند و برای بقیه دانش آموزان هیچ اجباری برای تهیه لباس نیست.

وی افزود: بسیاری از مشاغل تعطیل شده و تهیه فرم لباس برای بعضی خانواده ها سخت شده، بنابراین به کمک هم آمده و مهربانی و مشارکت را سرلوحه کار قرار دهیم و مراعات همنوع را بکنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار