استفاده از ظرفیت هنرستانها برای تولید فرم مدارس

کرمان(پانا) - رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان در جلسه توجیهی فرم مدارس اعلام کرد پوشش دانش آموزان از جهات مختلف باید پیگیری شود تا بدون دغدغه تهیه و استفاده کنند.

کد مطلب: ۱۰۹۷۴۷۸
لینک کوتاه کپی شد
استفاده از ظرفیت هنرستانها برای تولید فرم مدارس

به گزارش سازمان دانش آموزی استان کرمان، هاشم برآوردی در جلسه توجیهی رفع موانع تولید فرم مدارس با حضور معاونین پرورشی نواحی یک و دو، مسئول سازمان دانش آموزی ناحیه ۲ و کارشناسان سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: پوشش دانش آموزان از جهات مختلف باید پیگیری شود تا بدون دغدغه تهیه و استفاده کنند.

برآوردی افزود: وظیفه تهیه فرم مدارس به عهده سازمان دانش آموزی است و آموزش و پرورش هم با توجه به شناختی که از وضعیت دانش آموزان دارد بهتر می‌تواند جهت رفع مشکلات مربوط به فرم مدارس اقدامات لازم را انجام دهد.

وی افزود: ورود صنوف مختلف در بعضی موارد مشکلاتی را برای دانش آموزان ایجاد کرده است و با توجه به اینکه بعضی تولیدی ها ذی‌نفع هستند و منافعشان به خطر می افتد هر اقدامی انجام می‌دهند تا ایراداتی به این طرح وارد کنند.

برآوردی گفت: ما باید پوشاکی سالم تحویل دانش آموزان بدهیم، فرم مدارس در سرفصل کاری سازمان دانش آموزی است و سازمان با استفاده از تمامی ظرفیتها به این موضوع وارد شده و به حول و قوه الهی به بهترین شکل انجام خواهد داد.

لازم به ذکر است، با توجه به وجود رشته طراحی و دوخت در بسیاری از مدارس و وجود کارگاه‌های تولیدی در هنرستانها اکثر هنرستانها به خودکفایی رسیده و می توان با تولید فرم مدارس به دانش آموزان بی بضاعت نیز کمک کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار