فرم مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شد

کرمان(پانا) رئیس سازمان دانش آموزی استان کرمان گفت: با مصوبه شورای معاونین وکارگروه لباس فرم، سازمان دانش آموزی استان کرمان وظیفه مدیریت و ساماندهی پوشاک مدارس را به عهده گرفت.

کد مطلب: ۱۰۹۷۲۲۳
لینک کوتاه کپی شد
فرم مدارس به سازمان دانش آموزی واگذار شد

به گزارش خبرنگار پانا هاشم برآوردی گفت: در راستای توسعه و تعمیق آگاهی و باورمندی دانش‌آموزان نسبت به مولفه های هویت ملی - اسلامی کارگروه لباس فرم دانش آموزان برگزار و مقرر شد سازمان دانش آموزی مثل سال گذشته این امر را در سال تحصیلی جدید ساماندهی و مدیریت کند.

برآوردی افزود: با اجرای هرچه مطلوب تر این طرح شاهد بهره‌مندی دانش آموزان از لباس فرم باکیفیت و با قیمت مناسب بوده و از طرف دیگر فرصت شغلی خوبی برای تولید کنندگان داخلی پارچه و لباس استان فراهم می آوریم.

برآوردی گفت:هم اکنون در حال رایزنی برای تعیین قیمت پیشنهادی لباس فرم با سازمان صنعت، معدن و تجارت استان هستیم که با شروع فعالیت بازار جهت برآورد قیمتها این امر محقق و طی بخشنامه ای به نواحی و مناطق اعلام خواهد شد.

تهیه فرم مدارس از جمله مسائلی است که خانواده ها با آغاز سال تحصیلی با آن مواجه می شوند.

از آنجا که جامعه هدف آموزش وپرورش دانش آموزان هستند و بخش عظیمی از این دانش آموزان در رشته های طراحی و دوخت مشغول تحصیل هستند و با عنایت به این موضوع که در برخی از موارد تهیه فرم مدارس دست عده ای خاص افتاده است که با ورود آموزش وپرورش به این موضوع موجبات نارضایتی برخی صنوف که ذینفع بودند ایجاد شده به نظر می رسد آموزش وپرورش با فعال کردن کارگاههای دوخت مدارس فنی دست واسطه ها کوتاه خواهدشود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار