رییس سازمان دانش آموزی استان همدان گفت:

اختیاری بودن و استفاده از لباس فرم سال گذشته توسط مدارس رعایت شود

همدان (پانا) - با توجه به مشکلات اقتصادی ناشی از بیماری کرونا و تعطیلی چند ماهه مدارس و قابل استفاده بودن لباس فرم سال گذشته، مدیران مدرسه و شورای مدرسه از تحمیل خرید و تهیه لباس فرم جدید به اولیا خودداری کنند و حق اختیار برای استفاده از لباس فرم برای والدین رعایت شود.

کد مطلب: ۱۰۹۸۲۶۴
لینک کوتاه کپی شد
اختیاری بودن و استفاده از لباس فرم سال گذشته توسط مدارس رعایت شود

رضا میرزایی رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان در گفت و گو با پانا عنوان کرد: در این زمینه شورای مدرسه باید نقش مهمتری را ایفا کند و سازمان دانش آموزی هم نقش نظارتی دقیقی را خواهد داشت و تلاش خواهیم کرد تا طرح، مدل و رنگ لباس فرم دانش آموزان نسبت به سال گذشته تغییر نکند تا دانش آموزان به لباس فرم جدید نیاز نداشته باشند اما مدیران مدارس می توانند برای پایه های ورودی اقدام به سفارش و تهیه لباس فرم کنند.
میرزایی ادامه داد، در سازمان صنعت و معدن پس از برگزاری چند جلسه با حضور رئیس سازمان دانش آموزی استان همدان، نماینده اتحادیه خیاطان، نماینده سازمان صمت و نماینده تعزیرات مصوب شد تا کمیته فنی و بازرسی تشکیل شود و تمامی امور مربوط به لباس فرم دانش آموزی از طریق این کمیته تصویب و اجرایی شود. در همین راستا توسط سازمان صمت نرخ نامه لباس فرم تهیه و اعلام شد و توسط سازمان دانش آموزی به تمامی مناطق و شهرستان های استان همدان اعلام شد.
میرزایی گفت: لیست خیاطان مجاز که هم مجوز و هم کارگاه فعال دارند از طریق سازمان دانش آموزی به مدارس ارسال شده است و مدیران مدارس با خیاطان مجاز قرارداد خواهند بست و سازمان تعزیرات هم بر روی رعایت قیمت های مصوب از سوی خیاطان نظارت می کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار