ساماندهی متوازن دانش آموزان در ستاد ثبت نام، عدالت آموزشی را به دنبال دارد

تهران(پانا)- جلسه مدیران مدارس متوسطه دوره اول منطقه ۱۷، با حضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پروش منطقه ۱۷ و اعضای ستاد ثبت نام دانش آموزان در سالن شهید کربلایی مدیریت آموزش و پرورش منطقه ۱۷ تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۱۱۸۳
لینک کوتاه کپی شد
ساماندهی متوازن دانش آموزان در ستاد ثبت نام، عدالت آموزشی را به دنبال دارد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش منطقه 17 تهران، مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷ در جمع مدیران مدارس متوسطه دوره اول ضمن تاکید بر رعایت دستورالعمل‌های ثبت نام در تابستان ۹۹ گفت: دریافت هرگونه وجه تحت عناوین مختلف در هنگام ثبت‌نام دانش‌آموزان ممنوع است.

وی در ادامه بیان کرد: ستادهای ثبت نام اصلی و فرعی باید طوری برنامه‌ریزی کنند تا فرآیند ثبت‌نام به نحو احسن و با تکریم ارباب رجوع صورت گیرد و این امر سبب ایجاد انگیزه و امیدواری برای دانش آموزان جهت تحصیل در سال آینده شود و ضمن رعایت تمامی شیوه نامه های مربوط به ثبت نام باید تلاش شود تعامل بین اولیای مدرسه و اولیای دانش آموزان ایجاد و حفظ شود.

نیکبخت گفت: مسئله ثبت نام دانش آموزان یکی از فرایندهای مهم و تاثیرگذار در پروژه مهر است. اگر ساماندهی دانش آموزان در بین مدارس منطقه در ستاد ثبت نام اصلی درست برنامه‌ریزی شود و مدارس هم در اجرای آن کوشش کنند، نتیجه آن ساماندهی مطلوب و متوازن دانش‌آموزان خواهد بود که سبب ایجاد عدالت آموزشی در مدارس منطقه می‌شود.

سپس نیکبخت افزود: با توجه به اینکه هنوز خطر شیوع بیماری کرونا وجود دارد مدارس باید هنگام ثبت نام پروتکل های بهداشتی مربوطه را رعایت کنند و نسبت به ضدعفونی مکانهای ثبت نامی اهتمام جدی داشته باشند و با تدابیر مختلف از تجمع دانش آموزان حین ثبت نام جلوگیری کنند و حفظ سلامت دانش آموزان و اعضای ستاد ثبت نام را در اولویت قرار دهند.

در ادامه حمیدرضا ابراهیم نژاد، دبیر ستاد اصلی ثبت نام منطقه به اجرای دقیق شیوه نامه‌های ثبت نام در مدارس تاکید کرد و نصب موارد لازم در معرض دید دانش‌آموزان و اولیا را ضروری دانست و خاطرنشان کرد: در طول تابستان نظارت کامل بر فرآیند ثبت‌نام توسط اعضای ستاد ثبت نام اصلی انجام می‌گیرد.

در پایان مولایی، سرپرست معاونت آموزش متوسطه نیز موارد مربوط به ثبت نام دانش آموزان در مقطع متوسطه دوره اول را بیان کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار