جلسه اتاق فکر سازمان دانش آموزی منطقه17 تشکیل شد

تهران (پانا )- اتاق فکر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۷ با حضور طاهره پورمحمود، سرپرست معاونت پرورشی و تربیت بدنی، ربابه حسینی صفا مدیر سازمان دانش آموزی و جمعی از مربیان پیشکسوت منطقه تشکیل شد.

کد مطلب: ۱۰۹۲۵۹۵
لینک کوتاه کپی شد
جلسه اتاق فکر سازمان دانش آموزی منطقه17 تشکیل شد

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش منطقه 17 تهران، در راستای اجرای ماموریت سازمان دانش آموزی مبنی بر تشکیل مستمر اتاق فکر با حضور مربیان پیشکسوت سازمان دانش آموزی، جهت رصد به‌هنگام برنامه‌های سازمان و استفاده از تجارب و نظرات ارزنده اعضا تشکیل شد.

در ابتدا طاهره پورمحمود با توجه به اهمیت و ضرورت فعالیت های پرورشی و نقش سازنده و پیشتاز سازمان در تمامی ساحت های ششگانه سند تحول بنیادین، اعضای اتاق فکر را صاحب نظران کارهای تشکیلاتی و گروهی دانست و افزود: در شرایط کنونی سازمان دانش آمپزی با همیاری و همفکری مربیان در پیشبرد اهداف سازمان ایفای نقش می‌کند. سازمان دانش آموزی باید در همه زمینه ها و تمامی شرایط برنامه مدون داشته؛ که این مهم با استفاده از تمام ظرفیت های منطقه امکان پذیر خواهد بود و تشکیل اتاق فکر یکی از راهکارهای آن است. بنابراین باید در این اتاق فکر با هم اندیشی و هم افزایی اندیشه ها و تجارب ارزنده مربیان پیشتاز تلاش کنیم تا بهترین برنامه ها را برای تربیت و هدایت دانش آموزان اجرا کنیم.

در این جلسه ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی به بیان اهداف تشکیل این اتاق فکرپرداخت و نظرات و پیشنهادات اعضا مبنی بر فعالیت های پیشه روی سازمان از جمله تولید محتواهای خلاق و با کیفیت شبکه شاد را حائزاهمیت دانست.

وی در ادامه راهکارهای کلیدی در زمینه ی آموزش مهارت و فعالیت های تشکیلاتی و خبرگزاری پانا ارائه کرد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار