حسینی صفا: تربیت اجتماعی دانش آموزان ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی است

تهران(پانا)- گردهمایی معاونین پرورشی و مربیان تربیتی مدارس، با حضور مهدی نیکبخت، مدیرآموزش و پرورش منطقه17، معاون پرورشی و تربیت بدنی و اعضای شورای تربیتی در محل کانون فرهنگی تربیتی میثم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۰۸۹۱۹۵
لینک کوتاه کپی شد
حسینی صفا: تربیت اجتماعی دانش آموزان ماموریت اصلی سازمان دانش آموزی است

به گزارش اداره کل آموزش و پرورش منطقه 17 تهران، ربابه حسینی صفا، مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۷، ضمن تشکر و قدردانی از تلاش همکاران پرورشی در پیشبرد اهداف و برنامه های سازمان دانش آموزی گفت: سازمان دانش آموزی نهادی تربیتی برای تربیت تشکیلاتی است؛ که رکن اصلی آن دانش آموزان هستند.از آنجایی که ماموریت اصلی آن تربیت اجتماعی دانش آموزان است؛ نگاه این سازمان؛ دانش آموز محوری و دانش آموز باوری و دانش‌آموزی یاوری است که با ایجاد حس همفکری، همدلی و همکاری تلاش می‌کند تا با مشارکت اعضا در روند تصمیم سازی و تصمیم گیری، نقش پررنگی را برای دانش‌آموزان در کنار شما معاونین و مربیان ایفا کند.
حسینی صفا گفت: این سازمان با شروع سال تحصیلی و جذب دانش آموزان و مربیان پیشتاز و ثبت مشخصات آنها در سامانه پیشتاز فعالیت‌های خود را آغاز و با آموزش های اولیه دانش آموزان، برنامه های خود را جهت توانمند سازی و غنی سازی اوقات فراغت اعضا، فعالیتهای فرهنگی هنری و همچنین مشارکت فعال در عرصه های اجتماعی (جریان سازی فرهنگی - تربیتی)و .... با هدف تقویت حس مسئولیت پذیری و مشارکت در فعالیتهای اجتماعی دانش آموزان برنامه ریزی کرده است.
در پایان مدیر سازمان دانش آموزی منطقه ۱۷ ضمن قدردانی از تمامی معاونین پرورشی و همراهی مجدانه آنها در فراهم نمودن تمهیدات لازم جهت انجام فعالیتهای این سازمان گفتند: گستردگی فعالیت های سازمان دانش آموزی به حدی زیاد است که نمی‌شود در یک گفتگوی کوتاه به همه آنها اشاره کرد. امیدوارم همکاری و همیاری شما عزیزان در انجام شایسته فعالیت های سازمان دانش آموزی منجر به پیشرفت و توسعه در خدمت رسانی به دانش آموزان منطقه شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار