اجرای سرود حماسی باکاروان انصار درمحلات منطقه 17 به مناسبت روز قدس

تهران(پانا) - به مناسبت روز جهانی قدس، گروه سرود دانش آموزی انجمن های اسلامی در قالب پویش با کاروان انصار به مناسبت فرارسیدن روز قدس و خروش دانش آموزی برای آزادی قدس شریف و فلسطین اشغالی و با توجه به شرایط خاص امسال، حماسه ای متفاوت را خلق کردند.

کد مطلب: ۱۰۷۵۲۰۹
لینک کوتاه کپی شد
اجرای سرود حماسی باکاروان انصار درمحلات منطقه 17 به مناسبت روز قدس

به گزارش خبرگزاری پانا، در شرایطی که امسال با شیوع بیماری کرونا امکان برگزار شدن راهپیمایی سراسری روز جهانی قدس همانند سال های گذشته وجود نداشت؛ گروه سرود انجمن اسلامی دانش آموزی دست به ابتکار جدیدی زدند تا اجرایی متفاوت در روز جهانی قدس داشته باشند. این گروه با اجرای سرودهای خیابانی در جای جای محلات منطقه17، در روز جهانی قدس به نوبه خود حماسه ای متفاوت را خلق کردند و سهمی در پاسداشت روزجهانی قدس و لبیک به فرمان امام خمینی (ره) و دفاع از مردم مظلوم فلسطین داشتند.
این مراسم باحضور مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه ۱۷، محمد علی صمیمی مسول اتحادیه انجمن اسلامی شهر تهران، حسین تسلیمی فرمانده بسیج دانش اموزی منطقه، شورای معاونین منطقه برگزار شد.
مهدی نیکبخت،مدیر آموزش و پرورش منطقه 17،ضمن گرامیداشت این روز بزرگ گفت: روز قدس میراث گرانبهای بنیانگذار فقید جمهوری اسلامی و نشانی از عمق دور اندیشی و هوشمندی امام خمینی (ره) در راه وحدت و انسجام اسلامی مقابل زورگویان عرصه جهانی است.
نیکبخت در ادامه افزود، روزجهانی قدس، روز لبیک همه مسلمانان و آزادگان جهان به فرمان امام خمینی (ره) برای آزادی بیت‌المقدس و فریاد رسای مسلمین برای احقاق حقوق مردم مظلوم فلسطین است؛ بدون شک روز قدس، روز تجلی شکوه و عظمت امت اسلامی، کانون استکبار ستیزی و روز تجلی همدلی و همزبانی همه انسان های حقیقت خواه و عدالت دوست جهان، برای دفاع از مظلوم و خروش بر علیه ظالم است.
نیکبخت با اشاره به سخنان امروز رهبر معظم انقلاب که فرمودند: «جوانان در همه کشورهای اسلامی نباید توصیه امام خمینی (ره) را از یاد ببرند که هر چه فریاد دارید بر سر امریکا و دشمن صهیونیستی بکشید.» فعالیت این دانش آموزان را ارزشمند دانست.
وی در پایان به سالروز آزادی خرمشهر اشاره کرد و گفت: امروز زنده نگه داشتن یاد شهدا وظیفه همگانی است و باید نسل آینده را با ایثار و فداکاری های هشت سال دفاع مقدس آشنا کرد؛ تا بتوانیم روح عزت و سربلندی را در آنها زنده نگه داریم که تنها رمز موفقیت داشتن روحیه عزت، آزادی و اقتدار در مقابل استکبار و زیاده خواهی دشمنان است.
در پایان این مراسم نماینده دانش آموزان انجمن اسلامی و بسیج منطقه با قرائت بیانیه روز قدس و اجرای سرود خیابانی کار خود را در محلات منطقه ادامه دادند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار