ستادهای ثبت‌نام از تردد غیرضروری اولیا جلوگیری کنند

تهران (پانا) - مهدی نیکبخت، مدیریت آموزش و پرورش منطقه 17، در جلسه ستاد اصلی ثبت‌نام منطقه، با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی عنوان کرد باید سازماندهی دانش آموزان به صورت متوازن انجام شود.

کد مطلب: ۱۰۷۴۳۴۴
لینک کوتاه کپی شد
ستادهای ثبت‌نام از تردد غیرضروری اولیا جلوگیری کنند

مهدی نیکبخت، مدیر آموزش و پرورش منطقه17، در جلسه ستاد اصلی ثبت‌نام منطقه، با تاکید بر اجرای عدالت آموزشی گفت: باید سازماندهی دانش آموزان به صورت متوازن انجام شود، تا اینکه بتوان عدالت آموزشی را اجرا کرد.

نیکبخت، افزود: کلاس بندی و ساماندهی دانش آموزان در درون مدرسه هم باید برای همه دانش آموزان با رعایت اصل عدالت آموزشی انجام گیرد.
نیکبخت در این جلسه تاکید کرد: لازم است همکاران ستادهای ثبت نام اصلی و فرعی ضمن تکریم ارباب رجوع با سعه صدر، گام‌های موثر را برای حل مشکلات و مسائل آموزشی دانش آموزان و اولیای آنها بردارند.
نیکبخت در ادامه افزود: با توجه به آسیب‌شناسی انجام شده در رابطه با فعالیت‌ ستاد اصلی ثبت نام و ستادهای فرعی ثبت نام در سال گذشته باید سعی کرد که مشکلات و ناهماهنگی های مربوطه را در سال جدید به حداقل رسانده تا از تردد غیرضروری اولیا و دانش آموزان جلوگیری شود و این امر با توجه به شیوع بیماری کرونا ضروری است.

باید توجه داشته باشیم هر چقدر برنامه ریزی‌های مورد نیاز جهت ثبت نام دانش آموزن کارشناسی شده و صحیح باشد، مراجعه حضوری دانش آموزان به ستاد اصلی ثبت نام کمتر خواهد بود که در شرایط موجود جهت حفظ سلامتی جامعه دانش آموزی ضروری است با دقت وحساسیت بیشتری عمل شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار