مقام معلم به قدری بالاست که هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند به معنای واقعی از زحمات و تلاش معلمان تقدیر کند

تهران (پانا) - رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی تاکید کرد مقام معلم به قدری بالاست که هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند به معنای واقعی و به صورت مادی از زحمات و تلاش معلمان تقدیر کند.

کد مطلب: ۱۰۶۱۱۴۶
لینک کوتاه کپی شد
مقام معلم به قدری بالاست که هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند به معنای واقعی  از زحمات و تلاش معلمان تقدیر کند

برنامه "صبح و گفت‌وگو" ویژه هفته معلم و در ارتباط تلفنی با حجت الاسلام علی ذوعلم معاون وزیر آموزش و پرورش و رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی از آنتن رادیو گفت‌وگو پخش شد.

حجت الاسلام ذوعلم در برنامه "صبح و گفت‌وگو"، هر اقدام وزارت آموزش و پرورش را زمینه ساز انجام وظیفه معلمان دانست و گفت: هفته معلم فرصتی است تا از معلمان به عنوان یک سرمایه اجتماعی که با انگیزه و دانش و مهارت خود بنیان‌های فردای جامعه را می‌سازند تقدیر و تشکر کنیم. مقام معلم به قدری بالاست که هیچ جامعه‌ای نمی‌تواند به معنای واقعی و به صورت مادی از زحمات و تلاش معلمان تقدیر کند.

رئیس سازمان پژوهش و برنامه ریزی با تأکید بر اینکه روز معلم و قدردانی از زحمات این قشر نباید فقط محدود به یک روز و یک هفته باشد گفت: ما علاوه بر تجلیل از معلمان باید نیازهای این قشر و خلأها را تحلیل کنیم و در جهت رفع مشکلات آنها بکوشیم.

معاون وزیر آموزش و پرورش ورود جوانان متعهد متخصص علوم تربیتی به آموزش و پرورش و اقدامات مدارس پیشتاز در این عرصه را مثبت و گامی رو به جلو ارزیابی کرد و گفت: این جوانان اقدامات خلاقانه بسیار زیادی انجام می‌دهند که باید آن‌ها را توسعه دهیم و رسانه‌ها نیز باید به تحلیل تعلیم و تربیت و نیازهای معلمان بپردازند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار