تاکید فرماندار اسلامشهر بر حل مشکلات دو شرکت تولیدی محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده

اسلامشهر (پانا) - فرماندار اسلامشهر ضمن بازدید از دو شرکت تولیدی محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده بر حل مسائل و مشکلات این شرکتها تاکید کرد.

کد مطلب: ۱۰۲۷۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد
تاکید فرماندار اسلامشهر بر حل مشکلات دو شرکت تولیدی محصولات بهداشتی و ضد عفونی کننده

مسعود مرسلپور؛ فرماندار اسلامشهر در حاشیه بازدید از شرکت به پاک شیمی سلامت که در زمینه تولید محصولات ضد عفونی کننده فعالیت می کند گفت: این شرکت توسط تعدادی از جوانان اشتغال آفرین تاسیس شده و تولیدات آن به سراسر کشور ارسال می شود.

او در ادامه با بیان اینکه در هفته های اخیر و با افزایش مصرف مواد ضدعفونی کننده در کشور میزان تولیدات این شرکت نیز رشد صد در صدی یافته افزود: با پیگیری های انجام شده مجوز تولید و بهره برداری این شرکت به مدت شش ماه دیگر تمدید شد تا با تمام توان و ظرفیت موجود به تولید محصولات ضد عفونی کننده مورد نیاز مراکز درمانی و بیمارستانی و... بپردازند.

فرماندار شهرستان اسلامشهر از شرکت شیمیایی شمین( وایتکس) که بیش از ۵۰ سال است در زمینه تولید محصولات شوینده و بهداشتی مشغول فعالیت است نیز بازدید کرد.

او ضمن بازدید از خط تولید و بخش های مختلف این شرکت نیز اظهار کرد: این شرکت که بخش عمده محصولات شوینده و بهداشتی کشور و استان تهران را تامین می کند در حال حاضر در سه شیفت کاری مشغول کار است تا کمبودی در بازار مصرف ایجاد نشود.

فرماندار اسلامشهر با بیان اینکه در هفته های اخیر تولید این مجموعه ۵۰ درصد افزایش یافته گفت: در تلاش هستیم مواد اولیه مورد نیاز این شرکت از جمله پلی اتیلن و الکل صنعتی را تامین کنیم تا میزان تولید این شرکت افزایش یابد.

در جریان این بازدیدها محمدی پور رئیس اداره صمت و وحید مهرپویان طارانی رئیس اتاق اصناف شهرستان نیز حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار