با موضوع هفته بزرگداشت مقام معلم صورت گرفت:

نشست صمیمی دانش‌آموزخبرنگاران پانا با مدیرکل آموزش و پرورش قم

قم (پانا) - نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با موضوع هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از دانش‌آموزخبرنگاران پانا برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۴۷۶
لینک کوتاه کپی شد
نشست صمیمی دانش‌آموزخبرنگاران پانا با مدیرکل آموزش و پرورش قم

نشست صمیمی مدیرکل آموزش و پرورش استان قم با موضوع هفته بزرگداشت مقام معلم با حضور جمعی از دانش‌آموزخبرنگاران پانا در سالن جلسات شهید سلیمانی اداره کل آموزش و پرورش قم برگزار شد.

در ابتدای این نشست، سیدعلیرضا دادمرزی (مدیر سازمان دانش‌آموزی استان قم) در سخنانی، اهمیت فعالیت رسانه‌ای و خبرنگاری به عنوان بخشی از ساحت تربیت اجتماعی دانش‌آموزان مورد تاکید قرار داد.

در ادامه، ابوالفضل بمانی (مسئول خبرگزاری پانا استان قم)، گزارشی از روند خبررسانی دانش‌آموزان، وضعیت خبرگزاری پانا در استان و فرازونشیب‌های این رسانه بیان کرد.

در این جلسه، هر یک از دانش‌آموزخبرنگاران به بیان سوالات و دیدگاه‌های خود پیرامون تشکل‌های دانش‌آموزی، ترویج فرهنگ حجاب و عفاف در مدارس، اهمیت دوره‌ها و کارگاه‌های خبرنگاری، نحوه برگزاری امتحانات نهایی، مسابقات و پویش‌های دانش‌آموزی و... پرداختند.

در جلسه فوق همچنین سیدمحمدحسین اعظمی (سرپرست اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان قم) نکاتی را پیرامون همکاری مشترک این مجموعه با پانا استان بیان کرد.

در پایان با اهدای لوح تقدیر با امضای مدیرکل آموزش و پرورش استان قم از مسئول پانا استان و دانش‌آموزخبرنگاران فعال نواحی و مناطق تجلیل شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار