در چهارمین روز از دهه فجر صورت گرفت؛

برگزاری یادواره شهدا همزمان در 1600 واحد آموزشی استان قم

قم (پانا) –- همزمان با چهارمین روز از ایام الله دهه مبارک فجر، یادواره شهدای دانش آموز و فرهنگی به‌صورت همزمان امروز در 1600 واحد آموزشی در سطح استان قم برگزار شد.

کد مطلب: ۱۴۴۵۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره شهدا همزمان در 1600 واحد آموزشی استان قم

علیرضا رحیمی، مدیرکل آموزش و پرورش استان قم در حاشیه حضور در یکی از دبیرستان‌های مجری یادواره شهدا در جمع خبرنگاران اظهار کرد: موضوع توجه به شهدا و فرهنگ عاشورایی ایثار و شهادت در نظام تعلیم و تربیت و تربیت تمام‌ساحتی به‌طور پیوسته و جدی دنبال می‌شود.

وی با اشاره به آماده‌سازی بسترهای لازم برای برگزاری همزمان 1600 یادواره شهدا در مدارس استان عنوان کرد: همه تشکل‌های دانش‌آموزی در این زمینه، مهیای برگزاری یادواره هستند و تلاش بر این است که مدارس از توانمندی‌ها و ظرفیت‌های خودشان در برپایی یادواره بهره‌مند شوند.

رحیمی با اشاره به اینکه در بسیاری از علوم، جمهوری اسلامی جزو 10 رتبه برتر جهان است، گفت: امروز همه این افتخارات از برکات خون شهدا و نظام مقدس جمهوری اسلامی است و شاهد افول روزافزون استکبار جهانی و رژیم صهیونیستی در جهان هستیم.

وی لازمه قدرشناسی از نعمت انقلاب و ولایت و حراست از دستاوردهای خون شهدا را حضور پرشور در راهپیمایی 22 بهمن و انتخابات 11 اسفند دانست.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار