رئیس اداره فرهنگی و هنری آموزش و پرورش بوشهر خبر داد:

راهیابی اثر مدیر کانون فرهنگی و تربیتی حدیث اهرم به مرحله نهایی جشنواره کارینو

بوشهر (پانا) - رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: اثر مدیر کانون فرهنگی و تربیتی حدیث اهرم به مرحله نهایی جشنواره کشوری «کارینو» ویژه کانون‌های فرهنگی و تربیتی راه یافت.

کد مطلب: ۱۴۷۴۷۰۴
لینک کوتاه کپی شد
راهیابی اثر مدیر کانون فرهنگی و تربیتی حدیث اهرم به مرحله نهایی جشنواره کارینو

محمد آریاخواه اظهار کرد: جشنواره کشوری کارینو، ویژه کانون‌های فرهنگی و تربیتی سراسر کشور از بهمن ۱۴۰۲ با هدف ارائه ایده‌ها و تجارب کانون‌های فرهنگی و تربیتی آغاز شد و مدیران کانون‌ها تجارب و ایده‌های خود را در موضوعات ۱۶ گانه به دبیرخانه جشنواره ارسال کردند‌.

آریاخواه گفت: از بین ۸۵۰ کانون ارسال‌کننده اثر به دبیرخانه این جشنواره، اثر ۲۰ کانون از استان‌های کشور به مرحله نهایی راه یافتند و اثر فاطمه حیدری (مدیر کانون فرهنگی و تربیتی حدیث اهرم) در رده دهم آثار انتخاب‌شده جهت حضور در اختتامیه جشنواره قرار گرفت.

رئیس اداره فرهنگی و هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر تصریح کرد: اختتامیه جشنواره کارینو از ۲۴ تا ۲۶ اردیبهشت در اردوگاه شهید باهنر تهران با حضور ۱۱۳۰ کانون کشور برگزار می‌شود.

وی افزود: ۲۱ نفر از مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی استان بوشهر در اختتامیه این جشنواره حضور می‌یابند که علاوه بر برگزاری کارگاه‌ها و جلسات آموزشی، نمایشگاه دستاوردهای کانون‌ها نیز برگزار می‌شود که مسئولان کشوری و وزارتی از این نمایشگاه بازدید خواهند کرد.

خبرنگار : امیر عباس آریاخواه

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار