سوم تیر؛ شروع کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان 1402

بوشهر(پانا) - رئیس اداره فرهنگی، هنری، اردوها و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت آیین افتتاحیه ۵۰۰ پایگاه تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت دانش‌آموزان تابستان ۱۴۰۲، به صورت همزمان در سراسر استان در روز شنبه سوم تیر برگزار می‌شود.

کد مطلب: ۱۳۷۹۸۸۵
لینک کوتاه کپی شد
سوم تیر؛ شروع کلاس‌های غنی‌سازی اوقات فراغت تابستان 1402

محمد آریاخواه در نشست کمیته اجرایی ستاد استانی فعالیت‌های تابستانی بوشهر اظهار کرد: برنامه محوری و استانی افتتاحیه کلاس‌های تابستانی در روز سوم تیر در کانون فرهنگی و ترتیبی امام خمینی(ره) برگزار می‌شود.

آریاخواه افزود: پایگاه‌های فعالیت‌ تابستانی۱۴۰۲ با هدف غنی‌سازی اوقات فراغت و با شعار «تربیت بدون توقف» در استان برنامه‌های خود را شروع می‌کنند.

آریاخواه گفت: فعالیت‌های تابستانی با رویکرد مهارت آموزی و در رشته‌های متنوع قرآنی، هنرهای تجسمی، هنرهایی آوایی، آفرینش‌های ادبی، رسانه و فضای مجازی و برای دانش‌آموزان همه پایه‌های تحصیلی طراحی و برنامه‌ریزی شده‌اند.

وی با اشاره به حضور ۱۷ هزار دانش‌آموز در فعالیت‌های تابستانی سال گذشته عنوان کرد: پیش‌بینی می‌شود که امسال با رشد ۵۰ درصدی، تعداد دانش‌آموزان مشارکت کننده در فعالیت‌های تابستانی از ۲۵ هزار نفر فراتر برود.

آریاخواه در پایان تاکید کرد: آموزش و پرورش استان از همه ظرفیت خود برای غنی‌سازی باکیفیت و هدفمند اوقات فراغت دانش‌آموزان با هدف کسب مهارت‌های اجتماعی و فردی در راستای ساحت‌های شش‌گانه سند تحول بنیادین، استفاده می‌کند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار