شروع ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی در سامانه نورینو در بوشهر

بوشهر(پانا)_ رئیس اداره فرهنگی، هنری و فضاهای پرورشی آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دانش‌آموزان سراسر استان می‌توانند از طریق سامانه نورینو در کلاس‌های غنی اوقات فراغت تابستان۱۴۰۲ ثبت‌نام کنند.

کد مطلب: ۱۳۷۶۷۷۴
لینک کوتاه کپی شد
شروع ثبت‌نام کلاس‌های تابستانی در سامانه نورینو در بوشهر

محمد آریاخواه در نشست غیرحضوری با معاونان پرورشی و تربیت‌بدنی شهرستان‌ها و مناطق و مدیران کانون‌های فرهنگی و تربیتی با اشاره به انتخاب شعار "تربیت بدون توقف" برای تابستان۱۴۰۲ اظهار کرد: با وجود تعطیلی فعالیت‌های آموزشی رسمی دانش‌آموزان در سال تحصیلی، اما فرآیند تربیت و مهارت‌ورزی در همه ایام سال بدون توقف و تعطیلی در فضاهای پرورشی و تربیتی انجام می‌شود.

وی افزود: تعطیلات چند ماهه تابستان، فرصت مناسبی برای اجرای برنامه‌های هدفمند در راستای تربیت و پرورش دانش‌آموزانی با داشتن حداقل یک مهارت است.

آریاخواه گفت: برای تحقق این رویکرد، فعالیت ۵۰۰ پایگاه فعالیت‌های تابستانی غنی‌سازی اوقات فراغت در مدرسه‌ها، کانون فرهنگی تربیتی، دارالقرآن، سالن و مجتمع‌های ورزشی، پژوهش‌سرا، کانون، اردوگاه‌های تربیتی و بسیج دانش‌آموزی این استان آغاز شده است.

وی ادامه داد: رویکرد برنامه‌های اوقات فراغت در سال جاری مردمی بودن و استفاده از ظرفیت‌ کانون‌های مساجد و بسیج محله و همچنین استفاده از توان والدینی که به حرفه‌های مهارتی مسلط هستند برای آموزش دانش‌آموزان است.

آریاخواه بیان کرد: با توجه به نقش مهم سفرهای تربیتی در کسب مهارت‌های اجتماعی و زندگی گروهی، برگزاری سفرهای تربیتی یک روزه با استفاده از ظرفیت‌های بومی و محلی در دستور کار است.

وی خاطرنشان کرد: با توجه به تقارن اربعین حسینی با تابستان سال‌جاری، اجرای سفرهای تربیتی پیاده روی اربعین از برنامه‌های مهم کلاس‌های اوقات فراغت امسال‌ است.

آریاخواه در پایان یادآور شد: اجرای برنامه‌های عمومی هنری و فرهنگی در هفت پنجشنبه متوالی در کانون‌های فرهنگی و تربیتی تحت عنوان "هفت در هفت" از دیگر برنامه‌های مورد تاکید در تابستان سال جاری است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار