مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر:

نظارت بر شهریه‌های مدارس غیردولتی ضروری است

بوشهر( پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر نظارت بر شهریه‌های مدارس غیردولتی را ضروری دانست و گفت تعیین شهریه، یکی از ضروریات هر مدرسه و مرکز غیردولتی است و باید در فرآیند کار، نظارت جدی صورت گیرد. چرا که تخلفات در این حوزه، نارضایتی والدین، دانش‌آموزان و مخاطبان را به دنبال دارد.

کد مطلب: ۱۴۶۸۳۲۲
لینک کوتاه کپی شد
نظارت بر شهریه‌های مدارس غیردولتی ضروری است

به گزارش اداره اطلاع‌رسانی و روابط عمومی آموزش و پرورش استان بوشهر؛ علی موحدی در اولین جلسه شورای نظارت استان با اعضای شورای هماهنگی موسسان مدارس و مراکز غیردولتی آموزش و پرورش استان بوشهر در سال ۱۴۰۳ اظهار کرد: اگر به وظایف قانونی خود عمل کنیم در مسیر رشد و توسعه پیش خواهیم رفت و باعث بالندگی آن مجموعه خواهیم شد.

موحدی گفت: مشکلات آموزش و پرورش باید برای ما مسأله شود. اگر مشکلات آموزش و پرورش برای ما مسأله شد به دنبال حل آن و برطرف کردن آن مسئله خواهیم رفت.

موحدی بیان کرد: در موضوع ۴ درصد نیز سهم آموزش و پرورش باید ساختار و چارچوب درست خود را پیدا کند تا منابع درآمدی پایدار و دقیق داشته باشیم و به عدالت آموزشی نزدیک شویم.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت: امسال باید روی آموزش و ارتقای جایگاه علمی و ارتقای معدل و میانیگن نمرات در مدارس غیردولتی تمرکز جدی صورت گیرد تا شاهد رشد علمی بیشتر دانش‌آموزان باشیم.

موحدی نظارت بر شهریه‌های مدارس غیردولتی را ضروری دانست و گفت: تعیین شهریه، یکی از ضروریات هر مدرسه و مرکز غیردولتی است و باید در فرآیند کار، نظارت جدی صورت گیرد. چرا که تخلفات در این حوزه، نارضایتی والدین، دانش‌آموزان و مخاطبان را به دنبال دارد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار