برگزاری یادواره ۵۸۲ شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر با بیان اینکه ترویج فرهنگ شهادت، راهبرد و رسالت دستگاه تعلیم و تربیت است، گفت یادواره لاله‌های روشن به نام و یاد ۵٨٢ شهید فرهنگی و دانش‌آموز استان برگزار شده است.

کد مطلب: ۱۳۴۹۶۰۳
لینک کوتاه کپی شد
برگزاری یادواره ۵۸۲ شهید دانش‌آموز و فرهنگی استان بوشهر

علی موحدی در کارگروه استانی ترویج فرهنگ ایثار و شهادت اظهار کرد: بیش از ۷ هزار دانش‌آموز استان با اعزام به سفرهای راهیان نور، از پرتو نورانی شهدا بهره‌مند شده‌اند.

وی افزود: کلاس‌های درس مدارس و اماکن آموزشی، تربیتی و ورزشی متعلق به آموزش و پرورش به نام شهدای فرهنگی و دانش‌آموز مزین و متبرک می‌شوند.

موحدی عنوان کرد: کادر اجرایی و آموزشی مدارس با اجرای برنامه‌های مبتنی بر آموزش‌های شهدا، زمینه تربیت دانش‌آموز در تراز انقلاب اسلامی را فراهم سازند.

وی یادآور شد: دیدار با خانواده معظم و شاهد و عطرافشانی حرم‌های مطهر شهدا، از برنامه‌های ثابت شورای معاونان اداره کل در بازدید از شهرستان‌ها و مناطق است.

موحدی ادامه داد: بیش از ۵ هزار جلد کتاب با محوریت آشنایی با شهدا در بین دانش‌آموزان استان توزیع شده است.

وی خاطرنشان کرد: در هفته امور تربیتی امسال، ۱۴ نهال به نام ۱۴ شهید امور تربیتی غرس می‌شود.

موحدی در پایان با بیان اینکه آرامش امروز میهن اسلامی مدیون ایثارگری شهدا است، تاکید کرد: تروبج فرهنگ شهادت و پاسداشت نام و یاد شهدا، مسئولین انقلابی، شرعی، اخلاقی و ملی همه معلمان و دانش‌آموزان است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار