آموزش و پرورش استان بوشهر، آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

بوشهر(پانا) - مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت دستگاه تعلیم و تربیت استان با تمام ظرفیت آماده میزبانی از مسافران نوروزی است تا خاطره خوبی از مهمان‌نوازی مردم بوشهر به خاطر بسپارند.

کد مطلب: ۱۳۵۵۶۹۶
لینک کوتاه کپی شد
آموزش و پرورش استان بوشهر، آماده میزبانی از مسافران نوروزی است

علی موحدی عصر امروز در گردهمایی مشترک شورای معاونان اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر، مدیران، روسا و معاونان پرورشی و تربیت بدنی شهرستان ها و مناطق استان اظهارکرد : مسمومیت سریالی دانش آموزان فتنه جدید دشمن بود که اقدامی بسیار ناجوانمردانه‌ای است و به فرموده رهبر معظم انقلاب جنایتی بزرگ است و با هوشیاری باید این نقشه را نیز خنثی کنیم.

وی خاطر نشان کرد: مدارس استان بوشهر تا آخرین روز دایر هست و فعالیت‌های آموزشی و تربیتی انجام می شود و با هوشیاری و تلاش‌های دستگاه‌های اطلاعاتی و امنیتی عاملین این فتنه در کشور دستگیر و اهداف پشت پرده نقش بر آب خواهد شد.

وی با بیان اینکه مسائل تربیتی باید مورد توجه قرار بگیرد، ادامه داد: تمامی فعالیت‌ها و برنامه‌ها در آموزش و پرورش باید جهت‌گیری تربیتی داشته باشد.

موحدی با اشاره به اینکه فعالیت پرورشی هزینه بر است، گفت: مدیران باید برای پیشبرد و پر رنگ کردن فعالیت‌ های خود، از فضاهایی که می توان درآمدزایی کرد استفاده کنند.

وی تصریح کرد: سنددار کردن املاک آموزش و پرورش باید با جدیت در دستور کار مدیران شهرستان‌ها و روسای مناطق باشد.

مدیرکل آموزش و پرورش استان بوشهر گفت : اعتراض فرهنگیان نسبت به طرح رتبه بندی محفوظ است و به طور دقیق و با جدیت پیگیر مطالبات معلمان خواهیم بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار