دیدار رئیس اداره آموزش و پرورش منطقه آب پخش با رئیس بانک آینده

کمک به هم نوع و فعالیت در امور خیریه رسمی دیرپاست که ریشه در فرهنگ اصیل دینی دارد

آب پخش، بوشهر(پانا) - رئیس بانک آینده شهرستان دشتستان با رئیس اداره و مدیران مدارس آموزش و پرورش منطقه آب پخش در سالن اجتماعات اداره دیدار نمود.

کد مطلب: ۹۶۰۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد
کمک به هم نوع و فعالیت در امور خیریه رسمی دیرپاست که ریشه در فرهنگ اصیل دینی دارد

رئیس اداره آموزش و پرورش آب پخش گفت: مساعدت و همکاری های صمیمانه بانک آینده با فرهنگیان محترم منطقه قابل تقدیر است و امیدوارم که این همکاری ها همچون گذشته ادامه داشته وافزایش یابد.

اکرم پاپری عنوان کرد: بانک آینده از شاخص ترین بنگاه های اقتصادی کشور در کمک به توسعه مدرسه سازی برای مناطق محروم می باشد.

پاپری اظهار داشت: هر سال در روزهای آخر فصل تابستان و آغاز فصل پاییز یکی از رسم‌های زیبای اسلامی رواج پیدا می‌کند و حتی نهادها و سازمان‌هایی به این کار خداپسندانه و خیرخواهانه اقدام می‌کنند. کمک به هم نوع و فعالیت در امور خیریه رسمی دیرپاست که ریشه در فرهنگ اصیل دینی دارد و تقریباً در تمام ادیان الهی نسبت به آن تأکید شده است.

وی افزود: دانش آموزان، آینده سازان یک کشور هستند و باید به گونه ای آموزش ببینند که دغدغه ای جز تحصیل نداشته باشند.

رئیس بانک آینده نیزدر این دیدار با اشاره به جایگاه و موقعیت بانک آینده در کشور افزود: بانک آینده از جمله بانک ها در کشور است که از نظر کفایت سرمایه جایگاه بسیار مطلوبی برخوردار است.

حسین کریمی رئیس بانک آینده شعبه برازجان نیز در این نشست مشترک گفت: بانک آینده خود را در قبال رشد و توسعه بعدهای اجتماعی و فرهنگی جامعه در کنار فعالیت های اقتصادی و مالی مسئول می داند.

کریمی رئیس بانک آینده شهرستان ضمن تقدیر وتشکر از زحمات رئیس اداره آموزش وپرورش وتمامی فرهنگیان منطقه درتعلیم وتربیت فرزندان این مرز و بوم تقدیر کرد و گفت: ما باتمام امکاناتی که در اختیار داریم در خدمت فرهنگیان عزیز هستیم وتمامی کارکنان بانک آینده در هنگام ارائه خدمات، ابتدا موظف به تکریم فرهنگیان و سپس ارائه خدمات از جمله تسهیلات بانکی می باشند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار